Nokian WR Snowproof 225/50 R17 98 V

cena od 425,99 PLN

Nokian WR Snowproof 225/50 R17 98 V
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 50 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks nośności: 98 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

świeże opony Nokian WR Snowproof – spokój ducha na zimowych drogach

świeże Nokian WR Snowproof to mocne i bezawaryjne opony, które gwarantują bezpieczeństwo w każdych zimowych warunkach. Wyprodukowane specjalnie z myślą o kierowcach Europy Środkowej całkowitą kontrolę nawet w trakcie gwałtownych opadów śniegu czy nagłych manewrów takich jak zmiana pasa ruchu na pokrytej błotem pośniegowym jezdni.

Najważniejsze innowacje:

technologia Alpine Sense Grip: świetna przyczepność na śniegu, deszczu i błocie pośniegowym. Stosowna rzeźba bieżnika pozwala na skuteczne eliminowanie śniegu i błota pośniegowego spod opony, w trakcie, gdy typowe lamele wspaniałą wzdłużną i poprzeczną przyczepność nawet na głębokim śniegu. W dodatku, dzięki zaimplementowaniu mieszanki gumowej Alpine Grip opony doskonale sprawdzają się zarówno w nieprzystępnych zimowych warunkach jak i przy łagodnej pogodzie zachowując swoje cechy w szerokim zakresie temperatur.

Snow Claws: świetna przyczepność na śniegu i lodzie. Nowoczesne wypustki Snow Claws sprawiają, że opona świetnie trzyma się nawierzchni w czasie jazdy zarówno po puszystym śniegu jak i miękkim terenie zapewniając maksymalną przyczepność w trakcie przyspieszania i hamowania. Zapewniają one także udoskonalone prowadzenie szczególnie przy ostrych zakrętach czy zmianie pasa ruchu.

Brake Boosters dla ulepszonej przyczepności w trakcie hamowania: Znajdujące się na blokach barku opony specjalne stabilizatory rozszerzają przyczepność w trakcie hamowania na śniegu, a ich ząbkowane krawędzie sprawiają, że auto lepiej trzyma się drogi jeszcze na śniegu.

Specjalnie zaprojektowane rowki opony: Wysoka wytrzymałość na zjawisko slushplaningu typowe zagłębienia na całej długości bieżnika przyspieszają likwidowanie błota pośniegowego i wody. Podwójne rowki odprowadzają wodę spod kół, by następnie usunąć ją z powierzchni opony. Polerowane rowki także przyspieszają odprowadzanie wody zapewniając pokaźniejsze bezpieczeństwo i upraszczając prowadzenie auta w czasie deszczu.

technika cichej ściany bocznej (Silent Sidewall Technology): pokaźniejszy komfort jazdy dzięki postępowej mieszance gumowej i nieszablonowej konstrukcji. Specjalna strefa na ścianie bocznej opony odpowiada za redukcję hałasu i absorpcję wibracji przenoszonych z nawierzchni drogi przez bieżnik zezwalając ograniczyć poziom hałasu wewnątrz pojazdu.

Nokian WR Snowproof to nowy model opon zimowych klasy premium tworzonych, żeby zapewnić kierowcom z Europy Środkowej spokój ducha w czasie zimowych podróży. Nokian WR Snowproof oferują wspaniałą przyczepność na śniegu, deszczu i błocie pośniegowym dając gwarancję bezpieczeństwa w czasie codziennej jazdy. Dzięki opracowanej poprzez Nokian Tyres innowacyjnej technologii Alpine Sense Grip Nokian WR Snowproof są w stanie sprostać każdym zimowym warunkom. Świeże opony pokaźniejszą stabilność i bardziej przewidywalne zachowanie pojazdu oferując udoskonalone prowadzenie jednocześnie na autostradach jak i ruchliwych ulicach miasta oraz malowniczych górskich drogach.

Do produkcji Nokian WR Snowproof wykorzystano nowoczesną mieszankę gumową Alpine Grip, dzięki której opony te doskonale sprawdzają się jednocześnie w nieprzystępnych, zimowych warunkach jak i przy łagodniejszej pogodzie zachowując swoje parametry w szerokim zakresie temperatur. Opony charakteryzują się także nad wyraz niskim oporem toczenia, co skutkuje ograniczeniem zużycia paliwa, a także zmniejszeniem emisji spalin samochodowych.

Nowy model dostępny jest w pięciu kategoriach szybkości: Q (160km/h), T (190km/h), H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h). Proponuje także obfity wybór spośród aż 55 wersji wymiarowych w przedziale od 14 do 20 cali. Opony WR Snowproof wejdą do sprzedaży jesienią 2019 r. Nokian Tyres proponuje obfity wachlarz opon zimowych – w tym popularne modele Nokian WR D4 i Nokian WR A4 – w aż 150 wersjach rozmiarowych dopasowanych do aktualnie dostępnych na rynku samochodów.

Opony Nokian WR Snowproof wyprodukowane zostały przez najdalej na północ wysuniętego producenta opon i twórcę pierwszej na świecie opony zimowej – producenta Nokian Tyres, która aktualnie ponad 100 patentów na rozwiązania mające zapewniać pokaźniejsze bezpieczeństwo zimą. Nokian Tyres to także światowy lider w zakresie bezpieczeństwa i jednostajnego rozwoju.

Alpine Sense Grip – perfekcyjna przyczepność, przyjemne prowadzenie

Występujące coraz powszechniej na terenie całej Europy nieoczekiwane zmiany pogody wiążą się z częstymi, ulewnymi deszczami, które prowadzą do powstawania błota pośniegowego. Sytuacja na drodze może błyskawicznie stać się niebezpieczna, gdy powierzchnia jezdni pokryta jest wodą i błotem, które w okresie zimowym potęguje intensywne posypywanie jezdni solą.

Według ankiety przeprowadzonej wśród klientów Nokian Tyres, niemal 60% kierowców w Europie Środkowej uważa wyspecjalizowane opony zimowe za kluczowe dla bezpieczeństwa w zimowych miesiącach. Dobra przyczepność i pewne prowadzenie zimą to według prawie 70% respondentów najważniejsze parametry ogumienia w trakcie, gdy gwarancja bezpieczeństwa w arcytrudnych warunkach takich jak śnieg na drodze oraz dobra przyczepność na błocie pośniegowym znalazły się w pierwszej trójce.*

postępowa technika Alpine Sense Grip zastosowana w oponach Nokian WR Snowproof gwarantuje świetną przyczepność na śniegu, deszczu i błocie pośniegowym oraz bardziej przewidywalne zachowanie i większą stabilność auta. Każda lamela i blok bieżnika tej przychylnej dla środowiska opony premium pełni określoną funkcję, a w połączeniu ze specjalną mieszanką gumową Alpine Grip zapewnia bezpieczne i komfortowe prowadzenie i obszerniejszą stabilność i pełną kontrolę choćby w nieprzewidzianych sytuacjach.

„Wejście w ostry zakręt czy zmiana pasa ruchu na pokrytej błotem pośniegowym nawierzchni np. W celu uniknięcia zderzenia z przebiegającym poprzez drogę zwierzęciem stanowią dla kierowców wielkie wyzwanie. Zgodnie z naszą filozofią rozwoju towaru świeże opony Nokian WR Snowproof zaprojektowane zostały tak, żeby działać niczym pasy samochodowe zapewniając maksymalne bezpieczeństwo w arcytrudnych warunkach. Kierowca zachowuje całkowitą kontrolę nad pojazdem nawet na granicy przyczepności. Opracowana poprzez Nokian Tyres technika Alpine Sense Grip sprawia, iż opony dostosowują się do zmiennych warunków pogodowych ulepszoną przyczepność i obszerniejsza kontrolę nawet w najszczególniej skrajnych sytuacjach i to jeszcze zanim aktywowane zostaną elektroniczne systemy bezpieczeństwa” – mówi Marko Rantonen, Product Development Manager w Nokian Tyres.

Bezpieczeństwo na śniegu

Każdy blok, lamela i rowek tej innowacyjnej opony o symetrycznej, agresywnej rzeźbie bieżnika zaprojektowane zostały w taki sposób, żeby oferować obszerniejsze bezpieczeństwo jednocześnie na mokrej nawierzchni autostrad jak i przy silnych górskich śnieżycach. Zastosowany także w oponach zimowych z kolekcji Nokian Hakkapeliitta profil bieżnika w zarysie strzały opracowany z myślą o panujących na dalekiej północy arktycznych warunkach zwiększa zdolności samoczyszczące opony dzięki czemu nie zapycha się ona śniegiem i błotem pośniegowym.

Przecinające bloki bieżnika specyficzne lamele o nieregularnych krawędziach i różnej głębokości tworzą gęstą siatkę zapewniając perfekcyjną wzdłużną i poprzeczną przyczepność nawet na głębokim śniegu. Niesprężyste bloki na barku opony zaopatrzone zostały w ciężkie lamele, które polepszają trakcję. Taka kompozycja bieżnika rozszerza przyczepność na śniegu i udoskonaloną kontrolę w trakcie wchodzenia w zakręty.

nowoczesne wypustki Snow Claws umiejscowione pomiędzy blokami bieżnika i na barkach opony pokaźniejszą stabilność na lodzie i śniegu, istotnie w czasie przyspieszania i hamowania, a specjalne stabilizatory Brake Boosters na klockach bieżnika – jeszcze lepszy kontakt z nawierzchnią zwłaszcza w czasie hamowania.

precyzyjna kontrola jazdy, choćby na błocie pośniegowym

Nowa Nokian WR Snowproof to istny kameleon wśród opon zimowych. Równocześnie budowa opony jak i mieszanka gumowa zastosowana do jej produkcji zostały dokładnie opracowane w laboratoriach na całym świecie i kompleksowo przetestowane poprzez wiodących producentów opon zimowych. Proces rozwoju opony obejmował aż cztery lata testów w arktycznych warunkach Laponii przeprowadzonych w należącym do Nokian Tyres ośrodku badawczym „Białe Piekło” położonym w fińskiej miejscowości Ivalo. Poza krainą śniegu i lodu Nokian WR Snowproof przeszły także linię testów na kilku europejskich torach testowych w Hiszpanii i w Niemczech pod kątem zachowania na mokrej i suchej nawierzchni.

niepodatność na slushplaning (zjawisko wpadania w poślizg na nawierzchni pokrytej błotem pośniegowym) była jedną z cech, na której stanowczo zależało twórcom nowego modelu opony. Jak pokazują badania, błoto pośniegowe to jedno z najniebezpieczniejszych, zjawisk występujących zimą, którego obawia się zdecydowana większość kierowców. Topniejący śnieg i powstająca na powierzchni jezdni tzw. Poduszka wodna, niekiedy w połączeniu z warstwą lodu stanowią poważne wyzwanie choćby dla doświadczonych kierowców. Dzięki szczególnym warunkom na torze testowym w Nokii możliwe było przeprowadzenie specjalnych testów, które pozwoliły na stworzenie opony minimalizującej ryzyko wystąpienia slushplaningu.

Specjalnie zaprojektowane rowki na całej długości opony przyspieszają usuwanie błota pośniegowego i wody, w trakcie gdy głębokie podwójne rowki po obu stronach grzbietu bieżnika produktywnie odprowadzają wodę spod kół, by następnie, dzięki systemowi wzajemnie połączonych ze sobą wgłębień, zlikwidować ją poza powierzchnię opony.

spore polerowane rowki wychodzące na bok opony na dodatek przyspieszają odprowadzanie wody zapewniając większe bezpieczeństwo i pewniejsze prowadzenie w czasie deszczu.

staranne, pewne prowadzenie

szerokie wahania pogody spowodowane globalnym ociepleniem sprawiają, że w Europie Środkowej jazdą zimą coraz częściej odbywa się na pokrytej wodą nawierzchni albo gołym asfalcie. Progresywna rzeźba i adekwatna budowa bieżnika powodują, że opony Nokian WR Snowproof pokaźniejszą stabilność i lepszą przyczepność dzięki czemu auto reaguje w sposób prędki i przewidywalny. Pewny, dynamiczny kontakt z nawierzchnią skutkuje udoskonaloną trakcją i pokaźniejszą wytrzymałością niezależnie od warunków pogodowych.

Centralny obszar opony zdominowany jest poprzez konkretne, masywne żebro, co przekłada się na nieprzeciętną sterowność i pokaźniejszą stabilność. Bloki bieżnika z zygzakowatymi lamelami łączą się po obu stronach z żebrem opony tworząc wzór przypominający kształtem rosnące drzewo. Ostre, nieregularne krawędzie otwierają się i zamykają, gdy samochód zwalnia lub przyspiesza zapewniając tym samym lepszą przyczepność.

Specjalny system zintegrowanych bloków, w którym każde trzy klocki bieżnika są ze sobą połączone, ulepszoną przyczepność na śniegu. W dodatku, dno rowków opony skonstruowane jest w taki sposób, aby wspierać staranne i precyzyjne prowadzenie na suchej nawierzchni nawet przy obfitych szybkościach.

wygodna i organiczna jazda

Oprócz bezpieczeństwa ważnym czynnikiem umożliwiającym kierowcy czerpanie przyjemności z prowadzenia samochodu jest komfort jazdy. Nowe Nokian WR Snowproof to bezpieczne i ciche opony, które pełną wygodę na każdej nawierzchni.

zastosowana w Nokian WR Snowproof technika cichej ściany bocznej (Silent Sidewall Technology) istotnie polepsza komfort jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumowa, z której zrobiona jest przestrzeń pomiędzy ścianą boczną, a bieżnikiem absorbuje hałas i redukuje drgania powstające na powierzchni jezdni i opony; dodatkowe ograniczenie hałasu zapewnia mieszanka gumowa Clinch zaimplementowana w okolicy stopki opony. W połączeniu ze sobą oba te rozwiązania zapewniają niski poziom hałasu toczenia we wnętrzu pojazdu.

stosowane na terenie Unii Europejskiej etykiety opon ułatwiające konsumentom ich porównywanie wskazują jednoznacznie na nieszablonowy charakter Nokian WR Snowproof. Opony te nie tylko gwarantują bezpieczną jazdę w śniegu, lecz także doskonałe sprawdzają się przy deszczu i błocie pośniegowym. Pod względem przyczepności na mokrej nawierzchni Nokian WR Snowproof znajdują się wśród liderów klasy B natomiast jeśli chodzi o opór toczenia, który przekłada się na zużycie paliwa, należą, w zależności od rozmiaru, do klasy B lub C.

nowoczesna mieszanka gumowa gwarantuje większą przyczepność i oszczędność paliwa

Do produkcji Nokian WR Snowproof wykorzystano użytkowaną w oponach Nokian Hakkapeliitta mieszankę gumową opracowaną specjalnie z myślą o panujących zimą na północy trudnych warunkach wzbogaconą o składniki, które powodują, iż opona genialnie sprawdza się jeszcze przy łagodniejszej pogodzie i zachowuje swoje parametry w szerokim zakresie temperatur. Rewolucyjna mieszanka gumowa Alpine Grip w całkowicie nowy sposób łączy ze sobą naturalny kauczuk, krzemionkę oraz poręczne polimery. Ten progresywny, dynamiczny związek odpowiada za świetną przyczepność opony zarówno na śniegu jak i w deszczu.

Dzięki specjalnemu wzorowi bieżnika i mieszance gumowej o wysokiej zawartości krzemionki Nokian WR Snowproof charakteryzują się istotnie niskim oporem toczenia, co pozwala na obszerniejszą oszczędność paliwa oraz ograniczenie emisji spalin samochodowych.

Gwarancja bezpieczeństwa

Znajdujący się w oponie zastrzeżony wskaźnik Winter Safety Indicator (WSI) w dodatku udoskonala bezpieczeństwo wskazując aktualną głębokość bieżnika w milimetrach wraz z symbolem śnieżynki, która znika, gdy przekroczona zostanie granica 4 mm. Gdy to nastąpi producent zaleca podmianę opon na nowe.

Wartość poprawnego ciśnienia, a także właściwe położenie opony można odczytać na jej bocznej powierzchni, co także służy poprawie bezpieczeństwa. W polu informacyjnym można oznaczyć właściwe położenie opony w trakcie jej wymiany, a także korzystne ciśnienie. Ze względów poręcznych uzupełniające miejsce przeznaczono także na informację o momencie przykręcania śrub koła.

Nokian WR Snowproof – Spokój ducha na zimowych drogach

  • doskonała przyczepność na śniegu, deszczu i błocie pośniegowym
  • Pewne i bardziej przewidywalne prowadzenie
  • Niski opór toczenia pozwalający na zmniejszenie zużycia paliwa i ograniczenie emisji gazów cieplarnianych