Dunlop SP Winter Sport 3D 255/35 R19 96 V

cena od 1032,47 PLN

oszczędzasz do 49%

Dunlop SP Winter Sport 3D 255/35 R19 96 V
Szerokość przekroju: 255 |  Wysokość profilu: 35 |  Średnica osadzenia: R19 |  Indeks nośności: 96 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: E |  Poziom emisji hałasu: 70 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Oferty

Opis produktu

Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty:
  • doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni
  • nieprzeciętna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • wytrzymałość na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • odporność na zjawisko aquaplaningu

korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem rozmaitym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D perfekcyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.

genialne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Ulepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D formuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

genialna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując znakomitą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa dodatkowo równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

wytrzymałość na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie zwiększając oporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego nowoczesnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.zalety wspaniała stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Rozmaite rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, przypasowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.