Motoz opona 140/80-18 tractionator enduro s/t tył

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOTOZ
  • Kategoria: Opony motocyklowe
MOTOZ OPONA 140/80-18 TRACTIONATOR ENDURO S/T FIM BFM SUPER SOFT 70R TT TYL (ECER75/DOT) (ZIELONY/NIEBIESKI PASEK) (30% HARD -70 TESG1408018FIM(ECE)- homologacja Europejska - skrót od nazwy Economic Commision of Europe. Wskazuje, ze dana opona ma zgode na uzytkowanie jej na terenie Unii Europejskiej. (DOT) oznacza, ze opona spelnia wszystkie obowiazujace standardy bezpieczenstwa ustanowione przez amerykanski departament transportu (DOT). NHS - Not for Highway Service.50% Sucha nawierzchnia - 50% Mokra; 30% Twarda nawierzchnia - 70% Miekka. Doskonala i zadziorna trakcja na zakretach rodem z MX w konkretnej konstrukcji Enduro. Tylna opona dzieki swojej konstrukcji moze byc uzytkowana na dwa rózne sposoby -odwracalna. Daje to mozliwosc przypasowania jej do podloza na którym bedzie uzytkowana, to jest: miekkie/suche lub miekkie/mokre co przyczynia sie do udoskonalonego dostosowania do terenu. Masa opony zostala zmniejszona do maksimum, bez obnizania jej wytrzymalosci. 50% suche - 50% Mokre; 30% Twardy - 70% MiekkiOpona MOTOZ Tractionator Enduro S / T (miekkie tereny) Opona zostala zaprojektowana, aby zapewnic zadziorna przyczepnosc w miekkim terenie z dluzszym zuzyciem niz z reguły miekkie opony terenowe. Posiada przyczepnosc MX z wytrzymaloscia i zuzyciem Enduro. Przeznaczona dla jezdzców, którzy chca przyczepnosci opony MX i solidnej osnowy do jazdy terenowej z udoskonalona niepodatnoscia na przebicia i szczypniecia. Doskonala na kazda pogode w miekkich / róznorodnych zastosowaniach.Opona to mieszanka hybrydowa Natural / plastikowa, jest wyjatkowa pod wzgledem zdolnosci do dlugiego uzytkowania w miekkim terenie, lecz takze do doskonalej przyczepnosci na drodze. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T ma oczywiscie homologacje DOT i ECER75 * (niektóre wymiary równiez homologowane przez FIM). Kierowca moze odwrócic kierunek w tyl, gdy opona jest czesciowo zuzyta, żeby zapewnic dodatkowa przyczepnosc i dluzsze zuzycie. Wzór bieznika zapewnia kierowcy ulepszona przyczepnosc w ich lokalnych warunkach - najczesciej mokrych (bloto) albo w wiekszosci suchych (glina i piasek). Róznica w obsludze moze wynosic nawet 10-15% w zaleznosci od warunków. W zróznicowanych albo mieszanych warunkach, najlepsza trakcje osiaga sie, gdy nowa opona jest montowana w mokrym obrocie i zamieniana na sucha rotacje w polowie okresu eksploatacji opony. Zmiana obrotów nie jest niezbedna, ale przemawia do kierowców, którzy mysla o budzecie, którzy szukaja maksymalnej trwalosci....