Motoz opona 140/80-18 tractionator enduro i/t tył

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOTOZ
  • Kategoria: Opony motocyklowe

MOTOZ OPONA 140/80-18 TRACTIONATOR ENDURO I/T FIM BFM SUPER SOFT 70R TT TYL (ECER75/DOT) (ZIELONY/NIEBIESKI PASEK) (50% HARD -50 TEIG1408018FIM(ECE)- homologacja Europejska - skrót od nazwy Economic Commision of Europe.

Wskazuje, ze dana opona ma zgode na uzytkowanie jej na terenie Unii Europejskiej. (DOT) oznacza, ze opona spelnia wszystkie obowiazujace standardy bezpieczenstwa ustanowione przez amerykanski departament transportu (DOT).

NHS - Not for Highway Service.90% suchy teren - 10% mokry teren; 75% twardy teren - 25% miekki teren. Opona przeznaczona do do motocykli ENDURO, stanowczo rekomendowana w twardym, górzystym terenie. Rewelacyjnie spisuje sie przy dlugich podjazdach oraz miejscach, gdzie czesto wykonuje sie gwaltowne zmiany kierunku jazdy.

bardzo wysoka zywotnosc. 50% suche - 50% Mokre; 30% Twardy - 70% MiekkiOpona MOTOZ Tractionator Enduro S / T (miekkie tereny) Opona zostala zaprojektowana, by zapewnic agresywna przyczepnosc w miekkim terenie z dluzszym zuzyciem niz przeważnie miekkie opony terenowe.

ma przyczepnosc MX z wytrzymaloscia i zuzyciem Enduro. Przeznaczona dla jezdzców, którzy chca przyczepnosci opony MX i solidnej osnowy do jazdy terenowej z ulepszona odpornoscia na przebicia i szczypniecia.

Doskonala na kazda pogode w miekkich / róznorodnych użyciach.Opona to mieszanka hybrydowa Natural / plastikowa, jest wyjatkowa pod wzgledem zdolnosci do dlugiego uzytkowania w miekkim terenie, ale takze do doskonalej przyczepnosci na drodze.

Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T ma oczywiscie homologacje DOT i ECER75 * (niektóre rozmiary równiez homologowane przez FIM). Kierowca moze odwrócic kierunek w tyl, gdy opona jest czesciowo zuzyta, aby zapewnic dodatkowa przyczepnosc i dluzsze zuzycie.

Wzór bieznika zagwarantuje kierowcy udoskonalona przyczepnosc w ich lokalnych warunkach - najczesciej mokrych (bloto) lub w wiekszosci suchych (glina i piasek). Róznica w obsludze moze wynosic choćby 10-15% w zaleznosci od warunków.

W zróznicowanych lub mieszanych warunkach, najlepsza trakcje osiaga sie, gdy nowa opona jest montowana w mokrym obrocie i zamieniana na sucha rotacje w polowie okresu eksploatacji opony. Zmiana obrotów nie jest niezbedna, lecz przemawia do kierowców, którzy mysla o budzecie, którzy szukaja maksymalnej trwalosci....