opona 120/90-18 tractionator enduro i/t tył marki Motoz

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOTOZ
  • Kategoria: Opony motocyklowe
MOTOZ OPONA 120/90-18 TRACTIONATOR ENDURO I/T 65R TT TYL (ECER75/DOT) (50% HARD -50% SOFT) DOT 07/2017 18 TEI1209018(ECE)- homologacja Europejska - skrót od nazwy Economic Commision of Europe. Wskazuje, ze dana opona ma zgode na uzytkowanie jej na terenie Unii Europejskiej. (DOT) oznacza, ze opona spelnia wszystkie obowiazujace standardy bezpieczenstwa ustanowione poprzez amerykanski departament transportu (DOT). NHS - Not for Highway Service.90% suchy teren - 10% mokry teren; 75% twardy teren - 25% miekki teren. Opona przeznaczona do do motocykli ENDURO, stanowczo polecana w twardym, górzystym terenie. Wyśmienicie spisuje sie przy dlugich podjazdach oraz miejscach, gdzie czesto wykonuje sie gwaltowne zmiany kierunku jazdy. Niezwykle wysoka zywotnosc. 50% suche - 50% Mokre; 30% Twardy - 70% Miekki. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T (miekkie tereny) Opona zostala zaprojektowana, aby zapewnic zadziorna przyczepnosc w miekkim terenie z dluzszym zuzyciem niz z zasady miekkie opony terenowe. Ma przyczepnosc MX z wytrzymaloscia i zuzyciem Enduro. Dedykowana dla jezdzców, którzy chca przyczepnosci opony MX i solidnej osnowy do jazdy terenowej z lepsza wytrzymałoscia na przebicia i szczypniecia. Doskonala na kazda pogode w miekkich / róznorodnych wykorzystaniach.Opona to mieszanka hybrydowa Natural / plastikowa, jest wyjatkowa pod wzgledem zdolnosci do dlugiego uzytkowania w miekkim terenie, ale takze do doskonalej przyczepnosci na drodze. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T ma oczywiscie homologacje DOT i ECER75 * (niektóre rozmiary równiez homologowane przez FIM). Kierowca moze odwrócic kierunek w tyl, gdy opona jest czesciowo zuzyta, by zapewnic dodatkowa przyczepnosc i dluzsze zuzycie. Wzór bieznika gwarantuje kierowcy ulepszona przyczepnosc w ich lokalnych warunkach - najczesciej mokrych (bloto) albo w wiekszosci suchych (glina i piasek). Róznica w obsludze moze wynosic choćby 10-15% w zaleznosci od warunków. W zróznicowanych albo mieszanych warunkach, najkorzystniejsza trakcje osiaga sie, gdy nowa opona jest montowana w mokrym obrocie i zamieniana na sucha rotacje w polowie okresu eksploatacji opony. Zmiana obrotów nie jest niezbedna, ale przemawia do kierowców, którzy mysla o budzecie, którzy szukaja maksymalnej trwalosci....