MOTOZ OPONA 110/90-19 TRACTIONATOR ENDURO S/T TYŁ

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOTOZ
  • Kategoria: Opony motocyklowe
MOTOZ OPONA 110/90-19 TRACTIONATOR ENDURO S/T 62R TT TYL (ECER75/DOT) (30% HARD -70% SOFT) DOT 22/2017 19 TES1109019(ECE)- homologacja Europejska - skrót od nazwy Economic Commision of Europe. Wskazuje, ze dana opona ma zgode na uzytkowanie jej na terenie Unii Europejskiej. (DOT) oznacza, ze opona spelnia wszystkie obowiazujace standardy bezpieczenstwa ustanowione przez amerykanski departament transportu (DOT). NHS - Not for Highway Service.50% Sucha nawierzchnia - 50% Mokra; 30% Twarda nawierzchnia - 70% Miekka. Doskonala i agresywna trakcja na zakretach rodem z MX w mocnej konstrukcji Enduro. Tylna opona dzieki swej konstrukcji moze byc uzytkowana na dwa rózne sposoby -odwracalna. Daje to mozliwosc dopasowania jej do podloza na którym bedzie uzytkowana, to jest: miekkie/suche albo miekkie/mokre co przyczynia sie do ulepszonego dopasowania do terenu. Masa opony zostala zmniejszona do maksimum, bez obnizania jej wytrzymalosci. 50% suche - 50% Mokre; 30% Twardy - 70% MiekkiOpona MOTOZ Tractionator Enduro S / T (miekkie tereny) Opona zostala zaprojektowana, aby zapewnic agresywna przyczepnosc w miekkim terenie z dluzszym zuzyciem niz w głównej mierze miekkie opony terenowe. Ma przyczepnosc MX z wytrzymaloscia i zuzyciem Enduro. Asygnowana dla jezdzców, którzy chca przyczepnosci opony MX i mocnej osnowy do jazdy terenowej z lepsza opornoscia na przebicia i szczypniecia. Doskonala na kazda pogode w miekkich / róznorodnych wykorzystaniach.Opona to mieszanka hybrydowa Natural / syntetyczna, jest wyjatkowa pod wzgledem zdolnosci do dlugiego uzytkowania w miekkim terenie, lecz takze do doskonalej przyczepnosci na drodze. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T ma oczywiscie homologacje DOT i ECER75 * (niektóre wymiary równiez homologowane poprzez FIM). Kierowca moze odwrócic kierunek w tyl, gdy opona jest czesciowo zuzyta, by zapewnic dodatkowa przyczepnosc i dluzsze zuzycie. Wzór bieznika zagwarantuje kierowcy udoskonalona przyczepnosc w ich lokalnych warunkach - najczesciej mokrych (bloto) lub w wiekszosci suchych (glina i piasek). Róznica w obsludze moze wynosic nawet 10-15% w zaleznosci od warunków. W zróznicowanych lub mieszanych warunkach, najkorzystniejsza trakcje osiaga sie, gdy nowa opona jest montowana w mokrym obrocie i zamieniana na sucha rotacje w polowie okresu eksploatacji opony. Zmiana obrotów nie jest niezbedna, lecz przemawia do kierowców, którzy mysla o budzecie, którzy szukaja maksymalnej trwalosci....