Motoz opona 110/90-19 tractionator enduro i/t tył

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOTOZ
  • Kategoria: Opony motocyklowe
MOTOZ OPONA 110/90-19 TRACTIONATOR ENDURO I/T 62R TT TYL (ECER75/DOT) (50% HARD -50% SOFT) DOT 26/2016-31/2017 19 TEI1109019(ECE)- homologacja Europejska - skrót od nazwy Economic Commision of Europe. Wskazuje, ze dana opona ma zgode na uzytkowanie jej na terenie Unii Europejskiej. (DOT) oznacza, ze opona spelnia wszystkie obowiazujace standardy bezpieczenstwa ustanowione przez amerykanski departament transportu (DOT). NHS - Not for Highway Service.90% suchy teren - 10% mokry teren; 75% twardy teren - 25% miekki teren. Opona dedykowana do do motocykli ENDURO, niezwykle sugerowana w twardym, górzystym terenie. Rewelacyjnie spisuje sie przy dlugich podjazdach, a także miejscach, gdzie czesto wykonuje sie gwaltowne zmiany kierunku jazdy. Wyjątkowo wysoka zywotnosc. 50% suche - 50% Mokre; 30% Twardy - 70% Miekki. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T (miekkie tereny) Opona zostala zaprojektowana, żeby zapewnic agresywna przyczepnosc w miekkim terenie z dluzszym zuzyciem niz przede wszystkim miekkie opony terenowe. Ma przyczepnosc MX z wytrzymaloscia i zuzyciem Enduro. Przeznaczona dla jezdzców, którzy chca przyczepnosci opony MX i solidnej osnowy do jazdy terenowej z ulepszona wytrzymałoscia na przebicia i szczypniecia. Doskonala na kazda pogode w miekkich / róznorodnych wykorzystaniach.Opona to mieszanka hybrydowa Natural / plastikowa, jest wyjatkowa pod wzgledem zdolnosci do dlugiego uzytkowania w miekkim terenie, lecz takze do doskonalej przyczepnosci na drodze. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T ma oczywiscie homologacje DOT i ECER75 * (niektóre wymiary równiez homologowane poprzez FIM). Kierowca moze odwrócic kierunek w tyl, gdy opona jest czesciowo zuzyta, by zapewnic dodatkowa przyczepnosc i dluzsze zuzycie. Wzór bieznika zapewnia kierowcy ulepszona przyczepnosc w ich lokalnych warunkach - najczesciej mokrych (bloto) albo w wiekszosci suchych (glina i piasek). Róznica w obsludze moze wynosic choćby 10-15% w zaleznosci od warunków. W zróznicowanych lub mieszanych warunkach, najlepsza trakcje osiaga sie, gdy nowa opona jest montowana w mokrym obrocie i zamieniana na sucha rotacje w polowie okresu eksploatacji opony. Zmiana obrotów nie jest niezbedna, ale przemawia do kierowców, którzy mysla o budzecie, którzy szukaja maksymalnej trwalosci....