MOTOZ OPONA 100/90-19 TRACTIONATOR ENDURO S/T TYŁ

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOTOZ
  • Kategoria: Opony motocyklowe
MOTOZ OPONA 100/90-19 TRACTIONATOR ENDURO S/T 57M TT TYL (NHS) (30% HARD -70% SOFT) DOT 28/2017 19 TES1009019(ECE)- homologacja Europejska - skrót od nazwy Economic Commision of Europe. Wskazuje, ze dana opona ma zgode na uzytkowanie jej na terenie Unii Europejskiej. (DOT) oznacza, ze opona spelnia wszystkie obowiazujace standardy bezpieczenstwa ustanowione poprzez amerykanski departament transportu (DOT). NHS - Not for Highway Service.50% Sucha nawierzchnia - 50% Mokra; 30% Twarda nawierzchnia - 70% Miekka. Doskonala i agresywna trakcja na zakretach rodem z MX w potężnej konstrukcji Enduro. Tylna opona dzieki swojej konstrukcji moze byc uzytkowana na dwa rózne sposoby -odwracalna. Daje to mozliwosc dostosowania jej do podloza na którym bedzie uzytkowana, to jest: miekkie/suche albo miekkie/mokre co przyczynia sie do udoskonalonego dopasowania do terenu. Masa opony zostala zmniejszona do maksimum, bez obnizania jej wytrzymalosci. 50% suche - 50% Mokre; 30% Twardy - 70% MiekkiOpona MOTOZ Tractionator Enduro S / T (miekkie tereny) Opona zostala zaprojektowana, żeby zapewnic zadziorna przyczepnosc w miekkim terenie z dluzszym zuzyciem niz głównie miekkie opony terenowe. Ma przyczepnosc MX z wytrzymaloscia i zuzyciem Enduro. Przeznaczona dla jezdzców, którzy chca przyczepnosci opony MX i konkretnej osnowy do jazdy terenowej z ulepszona opornoscia na przebicia i szczypniecia. Doskonala na kazda pogode w miekkich / róznorodnych wykorzystaniach.Opona to mieszanka hybrydowa Natural / syntetyczna, jest wyjatkowa pod wzgledem zdolnosci do dlugiego uzytkowania w miekkim terenie, ale takze do doskonalej przyczepnosci na drodze. Opona MOTOZ Tractionator Enduro S / T ma oczywiscie homologacje DOT i ECER75 * (niektóre rozmiary równiez homologowane przez FIM). Kierowca moze odwrócic kierunek w tyl, gdy opona jest czesciowo zuzyta, aby zapewnic dodatkowa przyczepnosc i dluzsze zuzycie. Wzór bieznika zagwarantuje kierowcy ulepszona przyczepnosc w ich lokalnych warunkach - najczesciej mokrych (bloto) albo w wiekszosci suchych (glina i piasek). Róznica w obsludze moze wynosic choćby 10-15% w zaleznosci od warunków. W zróznicowanych lub mieszanych warunkach, najlepsza trakcje osiaga sie, gdy nowa opona jest montowana w mokrym obrocie i zamieniana na sucha rotacje w polowie okresu eksploatacji opony. Zmiana obrotów nie jest niezbedna, ale przemawia do kierowców, którzy mysla o budzecie, którzy szukaja maksymalnej trwalosci....