cena od 3669,00 PLN
TOWAR PONADGABARYTOWY - WYSYŁAMY JEDYNIE PO PRZEDPŁACIE.
Kompresor BJC 350L wykonany został w oparciu o wieloletnie doświadczenie i doceniane są na wielu rynkach.
nieprzeciętny kompresor dla profesjonalistów, odnajdzie także wykorzystanie w garażu każdego majsterkowicza, ceniącego sobie wysoką jakość.
Kompresor pracuje z produktywnością produktywną 1250 l/min, dzięki temu rewelacyjnie nada się dla wymagających użytkowników: wulkanizacje, lakiernie, obsługa obszernych urządzeń itp.
Kompresor BJC to mocna żeliwna trzytłokowa sprężarka tłokowa smarowana olejem o dwóch stopniach sprężania osadzona na 350 litrowym zbiorniku.
W korbowodach zastosowano wymienne panewki co wydłuża czas ich eksploatacji.
Sprężanie dwustopniowe polega na tym iż powietrze sprężone wstępnie w jednym cylindrze trafia do drugiego który jeszcze bardziej je spręża i dopiero wtedy trafia do zbiornika. Dzięki czemu w zbiorniku można uzyskać wyższe ciśnienie powietrza. Wyższe ciśnienie może być przydatne na przykład przy piaskowaniu, pompowaniu kół w samochodach ciężarowych czy zwyczajnym przedmuchiwaniu - wyższa sprawność przy pistolecie dopasowanym do pracy pod takim ciśnieniem. Jednak przy określonej pojemności zbiornika napompowanego do wyższego ciśnienia, mamy go w zapasie więcej aniżeli przy tej samej objętości ale o niższym ciśnieniu.
Silnik został tworzony z uwzględnieniem najnowszej technice, która umożliwiła stworzenie niezwykle potężnego silnika o stosunkowym niskim poborze energii co umożliwia redukcję poboru prądu.
Uzwojenie silnika stworzone jest całkowicie z miedzi.
Silnik osiąga moc 7,5KW/10.0 HP
CO ODRÓŻNIA KOMPRESORY BJC OD KONKURENCJI:
MANOMETR GLICERYNOWY 100MM Z ZAKRESEM POMIARU CIŚNIENIA 0-16 BAR
WYSOKIEJ JAKOŚCI STYCZNIK
Styczniki są łącznikami mechanicznymi, których główne komponenty stanowią: zestyki robocze, cewka oraz elektromagnes. Przy trafnie wysokim napięciu na cewce zestyki pozostają zamknięte, natomiast przy jego spadku dochodzi do opadnięcia zwory i otworzenia zestyków przez elektromagnes. Całość umieszczona w metalowej obudowie, z dodatkowym wyłącznikiem/włącznikiem klawiszowym na zewnątrz. Uniemożliwia on uszkodzeniu silnika przez automatyczne odcięcie zasilania jednej z faz.
DO PRAWIE 100% ZABEZPIECZENIA POTRZEBUJEMY TERMIK
GV2-ME to 3-fazowe wyłączniki silnikowe asygnowane są do kontroli i ochrony silników zgodnie ze standardami IFC 947-2 i IFC 947-4-1. Wyłączniki dedykowane są do zabezpieczania silników 3-fazowych o mocy do 15 kW/400V w 15 zakresach prądowych od 1,0 do 32 A.