Sonda lambda tylna prawa MOPAR Chrysler 300C 3,5 V6 2008-2009

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOPAR
  • Kategoria: Sondy lambda
  • Marka pojazdu: Chrysler

Oryginalna MOPAR tylna (umieszczona za katalizatorem) PRAWA sonda lambda do samochodu Chrysler 300C 3,5 V6 2008-2009 cena za 1 szt Stock Code K56029050AA; 56029050AAManufacturer Mopar ZANIM KUPISZ zobacz NUMER OE Sonda lambda umieszczona jest w kolektorze wylotowym silnika benzynowego z katalizatorem.

Gdy się popsuje, silnik traci moc, a samochód – osiągi. Mopar jest jedynym dostawcą oryginalnych części dla marki Chrysler, Dodge, Jeep, RAM, SRT Mopar produkuje jedne z najszczególniej bezusterkowych części i akcesoriów do pojazdów przystępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najkorzystniejszym stanie, używając wyłącznie oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów.

Mopar (skrót od MOtor PARts) – producent oferująca części zamienne dla wszystkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych potrzebnych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by zwiększać nie tylko sprzedaż, lecz także satysfakcję i lojalność klientów.

Części zamienne Mopar projektowane są przez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości.

Mopar dysponuje wsparciem, pełnym doradztwem i zabezpieczeniem technicznym inżynierów oraz ekspertów koncernu FCA,odpowiedzialnych za projektowanie samochodów dzięki temu części i akcesoria Mopar są projektowane,podobnie jak auta, z pasją jakości i wytrzymałości, takperfekcyjnie pasowały do każdego modelu i jego detali.Części i akcesoria Mopar spełniają najmocniej wymagające normy technologiczne i są poddawane wszystkim badaniom oraz testom fabrycznym przewidzianym przez koncern FCA Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach.

Ta informacja jest konieczna dla mikroprocesora ustalającego skład mieszanki paliwowo-powietrznej kierowanej do silnika. Skład tej mieszanki, a więc stosunek paliwa do powietrza, jest ściśle określony i musi być zawsze taki sam.

W przeciwnym razie katalizator nie będzie właściwie oczyszczał spalin. Dzięki pomiarowi zawartości tlenu w spalinach można określić, czy silnik spala właściwą mieszankę paliwowo-powietrzną. Sonda lambda bezustannie mierzy zawartość tlenu w spalinach, przekazując informacje w systemie dwustanowym – "za dużo" albo "za mało".

Gdy sonda lambda przestanie przekazywać te dane, mikroprocesor sterujący układem wtryskowym silnika przestawi się na tzw. Tryb stały. W wyniku czego moc silnika zostanie zredukowana, zużycie paliwa wzrośnie o ok.

15%, jednak będzie można dojechać do warsztatu. Trzeba to zrobić jak najszybciej, bowiem niekorzystny skład mieszanki paliwowo-powietrznej może uszkodzić katalizator.aktualnie większość producentów stosuje tzw.

podgrzewane sondy lambda, których żywotność określa się na 100 – 160 tys. Km przebiegu pojazdu. To i tak dużo, zważywszy, iż sonda lambda pracuje w wyjątkowo niekorzystnych warunkach cieplnych i chemicznych.

Przyspieszone zużycie sondy lambda powodują olej (zużyte pierścienie tłokowe) albo woda (uszkodzona uszczelka pod głowicą) w układzie wydechowym. Największy producent sond lambda, marka Bosch, radzi, żeby co 30 tys.

km przebiegu pojazdu sprawdzać działanie sondy lambda na specjalnym stanowisku diagnostycznym....