Mopar Sonda lambda tylna prawa chrysler 300c 2005-2010

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOPAR
  • Kategoria: Sondy lambda
  • Marka pojazdu: Chrysler

Oryginalna MOPAR tylna (umieszczona za katalizatorem) PRAWA sonda lambda do samochodu Chrysler 300C 2,7 V6 2008-2010 cena za 1 szt Stock Code K56029050AA; 56029050AAManufacturer Mopar ZANIM KUPISZ przejrzyj NUMER OE Sonda lambda umieszczona jest w kolektorze wylotowym silnika benzynowego z katalizatorem.

Gdy się popsuje, silnik traci moc, a samochód – osiągi. Mopar jest jedynym dostawcą oryginalnych części dla marki Chrysler, Dodge, Jeep, RAM, SRT Mopar produkuje jedne z najszczególniej bezawaryjnych części i akcesoriów do pojazdów przystępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najkorzystniejszym stanie, używając wyłącznie oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów.

Mopar (skrót od MOtor PARts) – firma proponująca części zamienne dla wszelkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych koniecznych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by zwiększać nie tylko sprzedaż, lecz także satysfakcję i lojalność klientów.

Części zamienne Mopar projektowane są przez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości.

Mopar dysponuje wsparciem, pełnym doradztwem i zabezpieczeniem technicznym inżynierów, a także ekspertów koncernu FCA,odpowiedzialnych za projektowanie samochodów dzięki czemu części i akcesoria Mopar są projektowane,podobnie jak auta, z pasją jakości i wytrzymałości, takidealnie pasowały do każdego modelu i jego detali.Części i akcesoria Mopar spełniają najbardziej wymagające normy technologiczne i są poddawane wszystkim badaniom, a także testom fabrycznym przewidzianym przez koncern FCA Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach.

Ta informacja jest potrzebna dla mikroprocesora ustalającego skład mieszanki paliwowo-powietrznej kierowanej do silnika. Skład tej mieszanki, a więc stosunek paliwa do powietrza, jest ściśle określony i musi być zawsze taki sam.

W przeciwnym razie katalizator nie będzie właściwie oczyszczał spalin. Dzięki pomiarowi zawartości tlenu w spalinach można określić, czy silnik spala właściwą mieszankę paliwowo-powietrzną. Sonda lambda nieprzerwanie mierzy zawartość tlenu w spalinach, przekazując dane w systemie dwustanowym – "za dużo" lub "za niewiele".

Gdy sonda lambda przestanie przekazywać te dane, mikroprocesor sterujący układem wtryskowym silnika przestawi się na tzw. Tryb stały. Na skutek czego moc silnika zostanie zredukowana, zużycie paliwa wzrośnie o ok.

15%, jednak będzie można dojechać do warsztatu. Trzeba to zrobić jak najszybciej, bowiem niekorzystny skład mieszanki paliwowo-powietrznej może uszkodzić katalizator.aktualnie większość producentów stosuje tzw.

podgrzewane sondy lambda, których żywotność określa się na 100 – 160 tys. Km przebiegu pojazdu. To i tak dużo, zważywszy, że sonda lambda pracuje w wyjątkowo niekorzystnych warunkach termicznych i chemicznych.

Przyspieszone zużycie sondy lambda powodują olej (zużyte pierścienie tłokowe) albo woda (uszkodzona uszczelka pod głowicą) w układzie wydechowym. Największy firma sond lambda, firma Bosch, radzi, żeby co 30 tys.

km przebiegu pojazdu sprawdzać działanie sondy lambda na specjalnym stanowisku diagnostycznym....