Mopar Sonda lambda tylna dodge caravan 3,3 / 3,8 v6 2004-2007

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOPAR
  • Kategoria: Sondy lambda
  • Marka pojazdu: Dodge

Oryginalna MOPAR tylna sonda lambda do samochodu DodgeCaravan / Grand Caravan 3,3 V6 2004-2010 - VIN:E,R - tylnaGrand Caravan 3,8 V6 2004-2010 - VIN:L - tylna wartość za 1 sztStock Code K56029050AA; 56029050AAManufacturer Mopar ZANIM KUPISZ zobacz NUMER OE Sonda lambda umieszczona jest w kolektorze wylotowym silnika benzynowego z katalizatorem.

Gdy się popsuje, silnik traci moc, a samochód – osiągi. Mopar jest jedynym dostawcą oryginalnych części dla marki Chrysler, Dodge, Jeep, RAM, SRT Mopar produkuje jedne z najmocniej niezawodnych części i akcesoriów do pojazdów przystępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najlepszym stanie, używając wyłącznie oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów.

Mopar (skrót od MOtor PARts) – marka proponująca części zamienne dla wszelkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych koniecznych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by zwiększać nie tylko sprzedaż, ale także satysfakcję i lojalność klientów.

Części zamienne Mopar projektowane są poprzez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości.

Mopar dysponuje wsparciem, pełnym doradztwem oraz zabezpieczeniem technologicznym inżynierów i ekspertów koncernu FCA,odpowiedzialnych za projektowanie samochodów dzięki temu części i akcesoria Mopar są projektowane,podobnie jak auta, z pasją jakości i wytrzymałości, takznakomicie pasowały do każdego modelu i jego detali.Części i akcesoria Mopar spełniają najbardziej wymagające normy technologiczne i są poddawane wszystkim badaniom, a także testom fabrycznym przewidzianym poprzez koncern FCA Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach.

Ta informacja jest potrzebna dla mikroprocesora ustalającego skład mieszanki paliwowo-powietrznej kierowanej do silnika. Skład tej mieszanki, a więc stosunek paliwa do powietrza, jest ściśle określony i musi być zawsze taki sam.

W przeciwnym razie katalizator nie będzie właściwie oczyszczał spalin. Dzięki pomiarowi zawartości tlenu w spalinach można określić, czy silnik spala właściwą mieszankę paliwowo-powietrzną. Sonda lambda bezustannie mierzy zawartość tlenu w spalinach, przekazując informacje w systemie dwustanowym – "za dużo" lub "za niewiele".

Gdy sonda lambda przestanie przekazywać te informacje, mikroprocesor sterujący układem wtryskowym silnika przestawi się na tzw. Tryb stały. Na skutek czego moc silnika zostanie zredukowana, zużycie paliwa wzrośnie o ok.

15%, jednak będzie można dojechać do warsztatu. Trzeba to zrobić jak najszybciej, bowiem niekorzystny skład mieszanki paliwowo-powietrznej może uszkodzić katalizator.aktualnie większość producentów stosuje tzw.

podgrzewane sondy lambda, których żywotność określa się na 100 – 160 tys. Km przebiegu pojazdu. To i tak dużo, zważywszy, iż sonda lambda pracuje w wyjątkowo niekorzystnych warunkach termicznych i chemicznych.

Przyspieszone zużycie sondy lambda wywołują olej (zużyte pierścienie tłokowe) lub woda (uszkodzona uszczelka pod głowicą) w układzie wydechowym. Największy firma sond lambda, firma Bosch, radzi, by co 30 tys.

km przebiegu pojazdu sprawdzać działanie sondy lambda na specjalnym stanowisku diagnostycznym....