Sonda lambda tylna katakizator przód MOPAR Jeep Wrangler 4,0 2005-

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOPAR
  • Kategoria: Sondy lambda
  • Marka pojazdu: Jeep

Oryginalna MOPAR sonda lambda / czujka tlenu do samochodu Jeep Wrangler TJ 4,0 L6 2005-2006 - przedni katalizator - tylna (za katalizatorem) cena za 1 szt Stock Code K56029049AA; 56029049AAManufacturer Mopar ZANIM KUPISZ przejrzyj NUMER OE Mopar jest jedynym dostawcą oryginalnych części dla marki Chrysler, Dodge, Jeep, RAM, SRT Mopar produkuje jedne z najistotniej niezawodnych części i akcesoriów do pojazdów przystępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najlepszym stanie, używając wyłącznie oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów.

Mopar (skrót od MOtor PARts) – firma proponująca części zamienne dla wszelkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych potrzebnych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by powiększać nie tylko sprzedaż, lecz także satysfakcję i lojalność klientów.

Części zamienne Mopar projektowane są przez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości.

Mopar dysponuje wsparciem, pełnym doradztwem, a także zabezpieczeniem technologicznym inżynierów oraz ekspertów koncernu FCA,odpowiedzialnych za projektowanie samochodów dzięki temu części i akcesoria Mopar są projektowane,podobnie jak auta, z pasją jakości i wytrzymałości, takperfekcyjnie pasowały do każdego modelu i jego detali.Części i akcesoria Mopar spełniają najbardziej wymagające normy technologiczne i są poddawane wszystkim badaniom i testom fabrycznym przewidzianym przez koncern FCA Sonda lambda umieszczona jest w kolektorze wylotowym silnika benzynowego z katalizatorem.

Gdy się popsuje, silnik traci moc, a samochód – osiągi. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach. Ta informacja jest niezbędna dla mikroprocesora ustalającego skład mieszanki paliwowo-powietrznej kierowanej do silnika.

Skład tej mieszanki, a więc stosunek paliwa do powietrza, jest ściśle określony i musi być zawsze taki sam. W przeciwnym razie katalizator nie będzie właściwie oczyszczał spalin. Dzięki pomiarowi zawartości tlenu w spalinach można określić, czy silnik spala właściwą mieszankę paliwowo-powietrzną.

Sonda lambda nieustannie mierzy zawartość tlenu w spalinach, przekazując dane w systemie dwustanowym – "za dużo" lub "za mało". Gdy sonda lambda przestanie przekazywać te informacje, mikroprocesor sterujący układem wtryskowym silnika przestawi się na tzw.

tryb stały. W wyniku czego moc silnika zostanie zredukowana, zużycie paliwa wzrośnie o ok. 15%, jednak będzie można dojechać do warsztatu. Trzeba to zrobić jak najszybciej, bowiem niekorzystny skład mieszanki paliwowo-powietrznej może uszkodzić katalizator.aktualnie większość producentów stosuje tzw.

podgrzewane sondy lambda, których żywotność określa się na 100 – 160 tys. Km przebiegu pojazdu. To i tak dużo, zważywszy, że sonda lambda pracuje w wyjątkowo niekorzystnych warunkach termicznych i chemicznych.

Przyspieszone zużycie sondy lambda powodują olej (zużyte pierścienie tłokowe) lub woda (uszkodzona uszczelka pod głowicą) w układzie wydechowym. Największy producent sond lambda, marka Bosch, radzi, żeby co 30 tys.

km przebiegu pojazdu sprawdzać działanie sondy lambda na specjalnym stanowisku diagnostycznym....