Mopar Sonda lambda przednia chrysler sebring 2,4 2004-2006

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOPAR
  • Kategoria: Sondy lambda
  • Marka pojazdu: Chrysler

Oryginalna MOPAR przednia (umieszczona przed katalizatorem) sonda lambda do samochodu Chrysler Sebring 2,4 L4 16V DOHC 2004-2006 wartość za 1 sztStock Code K56029050AA; 56029050AAManufacturer Mopar ZANIM KUPISZ przejrzyj NUMER OE Sonda lambda umieszczona jest w kolektorze wylotowym silnika benzynowego z katalizatorem.

Gdy się popsuje, silnik traci moc, a samochód – osiągi. Mopar jest jedynym dostawcą oryginalnych części dla firmy Chrysler, Dodge, Jeep, RAM, SRT Mopar produkuje jedne z najszczególniej niezawodnych części i akcesoriów do pojazdów dostępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najkorzystniejszym stanie, używając wyłącznie oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów.

Mopar (skrót od MOtor PARts) – firma proponująca części zamienne dla wszelkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych koniecznych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by zwiększać nie tylko sprzedaż, lecz także satysfakcję i lojalność klientów.

Części zamienne Mopar projektowane są przez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości.

Mopar dysponuje wsparciem, pełnym doradztwem i zabezpieczeniem technologicznym inżynierów oraz ekspertów koncernu FCA,odpowiedzialnych za projektowanie samochodów dzięki czemu części i akcesoria Mopar są projektowane,podobnie jak auta, z pasją jakości i wytrzymałości, takdoskonale pasowały do każdego modelu i jego detali.Części i akcesoria Mopar spełniają najmocniej wymagające normy technologiczne i są poddawane wszystkim badaniom oraz testom fabrycznym przewidzianym poprzez koncern FCA Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach.

Ta informacja jest konieczna dla mikroprocesora ustalającego skład mieszanki paliwowo-powietrznej kierowanej do silnika. Skład tej mieszanki, a więc stosunek paliwa do powietrza, jest ściśle określony i musi być zawsze taki sam.

W przeciwnym razie katalizator nie będzie właściwie oczyszczał spalin. Dzięki pomiarowi zawartości tlenu w spalinach można określić, czy silnik spala właściwą mieszankę paliwowo-powietrzną. Sonda lambda nieustannie mierzy zawartość tlenu w spalinach, przekazując informacje w systemie dwustanowym – "za dużo" albo "za niewiele".

Gdy sonda lambda przestanie przekazywać te dane, mikroprocesor sterujący układem wtryskowym silnika przestawi się na tzw. Tryb stały. W efekcie moc silnika zostanie zredukowana, zużycie paliwa wzrośnie o ok.

15%, jednak będzie można dojechać do warsztatu. Trzeba to zrobić jak najszybciej, bowiem niekorzystny skład mieszanki paliwowo-powietrznej może uszkodzić katalizator.obecnie większość producentów stosuje tzw.

podgrzewane sondy lambda, których żywotność określa się na 100 – 160 tys. Km przebiegu pojazdu. To i tak dużo, zważywszy, iż sonda lambda pracuje w wyjątkowo niekorzystnych warunkach termicznych i chemicznych.

Przyspieszone zużycie sondy lambda wywołują olej (zużyte pierścienie tłokowe) lub woda (uszkodzona uszczelka pod głowicą) w układzie wydechowym. Największy producent sond lambda, marka Bosch, radzi, żeby co 30 tys.

km przebiegu pojazdu sprawdzać działanie sondy lambda na specjalnym stanowisku diagnostycznym....