Sonda lambda jeep grand cherokee srt 6,4 v8 marki Mopar

chwilowy brak towaru

  • Producent: MOPAR
  • Kategoria: Sondy lambda
  • Marka pojazdu: Jeep
Oryginalna MOPAR sonda lambda do samochodu Jeep Grand Cherokee SRT 6,4 V8 2012-2017 - lewa przedniaGrand Cherokee SRT 6,4 V8 2012-2017 - prawa przedniaGrand Cherokee SRT 6,4 V8 2012-2013 - lewa tylnaGrand Cherokee SRT 6,4 V8 2012-2017 - prawa tylna wartość za 1 szt Stock Code 05149171AA; 68066160AAManufacturer MoparZANIM KUPISZ zobacz NUMER OEMopar produkuje jedne z najszczególniej niezawodnych części i akcesoriów do pojazdów dostępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najkorzystniejszym stanie, używając jedynie oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów. Mopar (skrót od MOtor PARts) – marka oferująca części zamienne dla wszystkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych potrzebnych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by zwiększać nie tylko sprzedaż, ale także satysfakcję i lojalność klientów. Części zamienne Mopar projektowane są poprzez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości.Sonda lambda umieszczona jest w kolektorze wylotowym silnika benzynowego z katalizatorem. Gdy się popsuje, silnik traci moc, a samochód – osiągi. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach. Ta informacja jest konieczna dla mikroprocesora ustalającego skład mieszanki paliwowo-powietrznej kierowanej do silnika. Skład tej mieszanki, a więc stosunek paliwa do powietrza, jest ściśle określony i musi być zawsze taki sam. W przeciwnym razie katalizator nie będzie właściwie oczyszczał spalin. Dzięki pomiarowi zawartości tlenu w spalinach można określić, czy silnik spala właściwą mieszankę paliwowo-powietrzną. Sonda lambda nieprzerwanie mierzy zawartość tlenu w spalinach, przekazując dane w systemie dwustanowym – “za dużo” albo “za niedużo”. Gdy sonda lambda przestanie przekazywać te dane, mikroprocesor sterujący układem wtryskowym silnika przestawi się na tzw. Tryb stały. W efekcie moc silnika zostanie zredukowana, zużycie paliwa wzrośnie o ok. 15%, jednak będzie można dojechać do warsztatu. Trzeba to zrobić jak najszybciej, bowiem niekorzystny skład mieszanki paliwowo-powietrznej może uszkodzić katalizator.obecnie większość producentów stosuje tzw. Podgrzewane sondy lambda, których żywotność określa się na 100 – 160 tys. Km przebiegu pojazdu. To i tak dużo, zważywszy, iż sonda lambda pracuje w wyjątkowo niekorzystnych warunkach termicznych i chemicznych. Przyspieszone zużycie sondy lambda powodują olej (zużyte pierścienie tłokowe) lub woda (uszkodzona uszczelka pod głowicą) w układzie wydechowym. Największy firma sond lambda, marka Bosch, radzi, żeby co 30 tys. Km przebiegu pojazdu sprawdzać działanie sondy lambda na specjalnym stanowisku diagnostycznym....