Vredestein Snowtrac 5 205/55 R16 91 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Vredestein
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 91
  • Indeks prędkości: H
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

właściwości:

  • Indeks nośności i szybkości: 91H-210KMH
  • Opory toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • Zewnętrzny hałas (dB): 69 dB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 1
  • Termin realizacji: 2_3

Przyczepność, precyzja układu kierowniczego i komfort będące wynikiem innowacyjnych rozwiązań, ogromnego doświadczenia i nowej techniki mieszania

producent Apollo Vredestein ukazuje model Snowtrac 5, zimową oponę, która sprosta najtrudniejszym i najbardziej nieprzewidywalnym warunkom. Ten model bez trudu poradzi sobie z mokrą, zmrożoną i śliską nawierzchnią. Głównym założeniem inżynierów było zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, wyjątkowych osiągów i niezwykle wielkiej trwałości. Vredestein Snowtrac 5 to zwycięzca w każdej kategorii.

Opona Vredestein Snowtrac 5 pozostała opracowana poprzez globalne centrum badawczo-rozwojowe firmy Apollo Tyres zlokalizowane w holenderskim mieście Enschede. Skrupulatnie zaprojektowane boczne rowki na bocznej części bieżnika zwiększają stabilność opony, a optymalny kontakt z nawierzchnią zwiększa kontrolę i precyzję układu kierowniczego podczas pokonywania łuków.

Specjalny skład gumy bieżnika polepsza charakterystykę opony w warunkach zimowych. Dzięki temu opona gwarantuje niedoścignioną trakcję. Nieprzeciętne cechy to po części efekt zastosowania innowacyjnej techniki mieszania, która pozwala na równoczesne miksowanie wstępne i krzemionkowanie. W wyniku czego powstaje guma o wyjątkowo wysokiej zawartości krzemionki.

Wytrzymała, nowoczesna budowa
Opona znamionuje się zadziornymi, ostrymi liniami, które podkreślają jej odporność. Dzięki jednolitej części środkowej bieżnik w konwencjonalnym zarysie litery V gwarantuje pokaźniejszą sztywność. Opona Vredestein Snowtrac 5 ma specyficzne nacięcia geometryczne w środkowej strefie, które tworzą ciągły rowek centralny. Takie rozwiązanie rozszerza stabilność oraz precyzję działania układu kierowniczego, a co z tego wynika – komfort prowadzenia samochodu. Opony Vredestein Snowtrac 5 rewelacyjną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.

specyficzna technika lamelek
użycie długich lamelek o nierównoległym układzie ułatwia przebijanie warstwy utworzonej poprzez gołoledź, wodę lub śnieg. Lamelki posiadają urozmaicony kształt i rozmaitą głębokość. Na dodatek są ułożone w najróżniejszych kierunkach. W dodatku, kompletna długość głębokich lamelek została rozszerzona o ponad trzydzieści procent w porównaniu z modelem Vredestein Snowtrac 3. Trafna liczba i ułożenie lamelek ustawionych wzdłużnie i poprzecznie sprawia, że model Vredestein Snowtrac 5 proponuje bezkonkurencyjną trakcję i wyjątkowo krótką drogę hamowania na mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni.

Cichy bieżnik Stealth Design
technologia Stealth Design – opracowana przez wojsko w celu stworzenia możliwie cichych, skomplikowanych do wykrycia pojazdów – zagwarantuje bardzo niski poziom hałasu w trakcie jazdy. Bieżnik w kształcie litery V minimalizuje wibracje i ogranicza poziom hałasu, który buduje opona w trakcie jazdy. Rowki ustawione wzdłużnie i poprzecznie powodują, iż opona Vredestein Snowtrac 5 zachowuje świetne cechy na zróżnicowanych nawierzchniach. Dodatkowo opona kreuje śladowy hałas zarówno w środku, jak i na zewnątrz pojazdu.

technika wykorzystana w oponie Vredestein Snowtrac 5 w skrócie:
• unikalna budowa lamelek: obszerniejsza liczba lamelek o zróżnicowanych kształtach, kierunkach i głębokościach bieżnika zagwarantuje szczególnie dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie.
• progresywna mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki: lepsza przyczepność na śniegu i lodzie, niższe opory toczenia.
• umocniona środkowa część: dopełniające wzmocnienie środkowej części bieżnika zagwarantuje rozszerzoną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.
• rodzaju Stealth: niski poziom wewnętrznego hałasu, dźwięk absorbowany poprzez sporo powierzchni w rowkach wzdłużnych i bocznych.
• kolista powierzchnia styku i stopniowane rowki wzdłużne: niewielkie ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu, bardzo dobre parametry jezdne na mokrej nawierzchni drogi.