Dunlop SP Sport Maxx GT ( 245/30 R20 ZR XL )

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Pozostałe opony
Dunlop SP Sport Maxx GT

nieprzeciętna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę

  • nadzwyczajna przyczepność na suchej nawierzchni
  • dokładne prowadzenie i reagowanie na atrybuty nawierzchni
  • Wysoka stabilność w trakcie prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów

świetna przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technologii Opona Sport Maxx GT podkreśla się świetną przyczepnością do drogi.

W mieszance bieżnika użyto sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.precyzyjne prowadzenie i reagowanie na atrybuty nawierzchni technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka progresywnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię.

Bardziej płaski profil bieżnika powoduje rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co polepsza staranność prowadzenia oraz ilość danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co udoskonala jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego nowoczesnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie, obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Nanocząsteczki. Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w konsekwencji idealną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty genialna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty perfekcyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest wyjątkowo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nadzwyczajne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety doskonałe hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.