Olej Przekładniowy Mobilube 1 SHC 75W-90 (Syntetyczny), 033-275

chwilowy brak towaru

  • Producent:
  • Kategoria: Pozostałe oleje, smary i płyny samochodowe

OPIS produktu

Mobilube 1 SHC™ 75W-90

Najwyższej jakości plastikowy olej przekładniowy
Mobilube 1 SHC 75W-90 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany w oparciu o plastikowe oleje bazowe i najnowszą technologię dodatków uszlachetniających. Asygnowany do użytkowania w wysoko obciążonych manualnych skrzyniach biegów i mostach napędowych, które wymagają użytkowania olejów przekładniowych o wyśmienitych własnościach przenoszenia obciążeń sprawdzających się w szerokim zakresie temperatur otoczenia, a także wszędzie tam, gdzie mogą występować przeciążenia lub obciążenia udarowe. Mobilube 1 SHC 75W-90 eksponuje się genialną stabilnością termicznącią, mwysokim wskaźnikiem lepkości(VI), stanowczo niską temperaturę płynięcia, a także znakomitymi właściwościami w niskich temperaturach.

Najnowocześniejsza technologia użyta przy produkcji oleju Mobilube 1 SHC 75W-90 pozwoliła osiągnąć odpowiednią charakterystykę lepkościową konieczną do pracy w szerokim zakresie temperatur, adekwatną niepodatnośc na degradację termiczną i utlenianie oraz genialne własności przeciwzużyciowe. Zastosowanie oryginalnych, plastikowych olejów bazowych pozwoliło otrzymać trwały film olejowy w warunkach wysokich temperatur pracy i równocześnie zapewniło sprawne smarowanie składników przekładni w skrajnie niskich temperaturach otoczenia. Mobilube 1 SHC 75W-90 spełnia albo przewyższa kryteria klasyfikacji Service MT-1/GL-4/GL-5 dla olejów przekładniowych.

zastosowanie

produkt zalecany przez ExxonMobil do użytkowania w następujących aplikacjach:

- Wysoko obciążone ręczne skrzynie biegów i mosty napędowe, do których wymagane jest użytkowanie olejów spełniających kryteria klasy API GL-4, GL-5 i MT-1
- Pojazdy ciężarowe, autobusy i samochody osobowe
- Maszyny dla przemysłu budowlanego, wydobywczego i dla rolnictwa
- Układy transmisyjne, osie i inne aplikacje, w których zalecane jest zastosowanie olejów klasy API GL-4, GL_5 albo MT-1 do przekładni o obciążeniu średnim do najwyższego
- Nie jest asygnowany do tych elementów układów napędowych, do których rekomendowane jest wykorzystywanie olejów silnikowych lub płynów przekładniowych rodzaju ATF
- Aplikacje wymagające przedłużonych okresów miedzyserwisowych i w eksploatacji na gwarancji

właściwości

- Dobra stabilność cieplna i oporność na utlenianie, i perfekcyjne zabezpieczenie przed zjawiskami rdzy i korozji
- nadzwyczajne zabezpieczenie przed zużyciem mechanicznym w każdych warunkach eksploatacyjnych
- wyjątkowa wytrzymałość na ścinanie
- rewelacyjne zabezpieczenie przed rdzą i korozją części wykonanych ze stopów metali kolorowych
- adekwatnie przypasowana ch