Ceramizer CS do silników czterosuwowych (benz.,diesla,LPG) (5907439901005)

chwilowy brak towaru

  • Producent: CERAMIZER SP. Z O.O.
  • Kategoria: Środki do czyszczenia silnika

CERCSNajwyższą efektywność w użytkowaniu Ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.w trakcie całego cyklu ceramizacji (1,5 tys. Km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.Ceramizer® można mieszać z dowolnym typym oleju i stosować do wszelkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim rodzaju commonrail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi, a także silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.Zawyżona (np.

2 x obszerniejsza) doza Ceramizera® nie sprawia żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.Dla wyjątkowo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera.Dla silników wykorzystywanych w sporcie motorowym i w arcytrudnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki Ceramizera®, w stosunku do ilości określonej w tabeli.CERCSILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), niezbędną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:ilość oleju w silniku w litrach --\u003e 2-8 l 9-16 l 17-24 l 25-33 lPrzy przebiegu: 5-50 tys.

km 1/2 doz. 1 doz. 2 doz. 3 doz.Przy przebiegu: 50-300 tys. Km 1 doz. 2 doz. 3 doz. 4 doz.Przy przebiegu: powyżej 300 tys. Km 2 doz. 3 doz. 4 doz. 5 doz.OPAKOWANIE mieści:Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g.Niniejszą instrukcję,ZALECENIA:Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia produktywności działania Ceramizera®.Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy podmianie oleju, by jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z Ceramizerem®.Stosować przeważnie profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając zasadniczo jego żywotność i czas niezawodnej pracy.Można stosować z każdym rodzajem oleju.podczas pełnej obróbki (1500 km) nie wymieniać oleju.Stosować razem z Ceramizerem® do skrzyń biegów, tylnych mostów, układu wspomagania kierownicy, uszlachetniaczem do paliwa.Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizera®.INSTRUKCJA:Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np.

po jeździe albo, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).Wyłączyć silnik.Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.Zakręcić korek wlewu oleju.Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo - można podzielić odcinek na etapy), nie przekraczając szybkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza zograniczoną szybkością samochodu do 60 km/h.Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na biegu jałowym.

Jedna god","i":"