chwilowy brak towaru
marka: Mador
produkowane we Włoszech
wytwarzane z tworzywa sztucznego wytrzymałego na temperatury
Wszystkie nasze pierścienie pochodzą od producenta, u którego projektowanie, produkcja i kontrola jakości każdego elementu jest monitorowana systemem zarządzania jakością, który podlega wymogom UNI EN ISO 9001:2008 poprzez TÜV SÜD
cena za 1 sztukę plastikowego pierścienia
(do jednej felgi)
Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 wykonywane są tego samego dnia
(dotyczy dni roboczych)
Wszystkie rozmiary przystępne na miejscu (magazyn ok 7000 sztuk)
Posiadamy następujące wymiary:
Po zamówieniu proszę wyszczególnić numer katalogowy z tabelki
Metody poprawnego doboru pierścienia:
1. Pomiar pierścienia suwmiarką, a także podanie producenta, rocznika oraz modelu samochodu
2. Podanie informacji felgi, a także samochodu. Przed zamówieniem danego pierścienia proszę wysłać nam informacje felgi aluminiowej do której mamy zamontować pierścień. Im więcej informacji tym większe prawdopodobieństwo dopasowania poprawnego wymiaru.
Prosimy o podanie:
- producenta felgi (na ogół wybity na dekielku felgi albo na wewnętrznej części felgi
- numer KBA (wybity na rancie zewnętrznej strony felgi)
- oraz szerokość felgi ( wybity na wewnętrznej części felgi np. 7Jx15H2 lub 6,5Jx17 )
- ET felgi ( np. ET35, ET49)
- producent i model samochodu, rocznik, silnik
Aby zniwelować ryzyko założenia nieprawidłowego pierścienia, każdy montaż powinien zostać tworzony poprzez specjalistę (wulkanizatora czy mechanika). Brak pierścienia lub źle dopasowany prowadzi do drgań w przedziale 80-120 km/h. W skrajnych wypadkach może doprowadzić do oderwania się koła w czasie jazdy.
Przykładowe rozmiary otworu w feldze (dobór skonsultuj z wulkanizatorem)
60,1 mm MIM, ENZO, AEZ, DEZENT, DOTZ, ALCAR, EXIP, BWA, PLATIN
63,3 mm RIAL, ALUSTAR, ATS, ACP, ALUTEC, AUTEC, ANZIO, MiM, SCHMIDT REVOLUTION, DBV
63.4 mm MAM, WHEELWORLD, TOMASON, RC, PLATIN, KESKIN, CARMANI, BROCK, ADVANTI
64,1 mm BORBET, MOMO, ARTEC, R4, ZENDER, DBV,RH, SHAPER, SMOOR, ICW, EXTRAWHEELS,BINNO, AZEV, ASA, ALLOYTEC
66,6 mm PROLINE WHEELS,
67,1 mm MSW, FMG, fason-AUTO, TIP-TOP,ATT,CMS,ELBA,TOORA,INTRA, PROLINE WHEELS,
68,1 mm RONAL, SPEEDLINE, OZ, RONDEL, MELBER,STINES (dostępnE NA OSOBNEJ AUKCJI)
70.0 mm RIAL, AUTEC, SCHMIDT REVOLUTION, PLATIN, ATS, ANZIO, ALUTEC?, ACP
70,1 mm AEZ, DEZENT, DOTZ, ENZO, ALCAR
70,4 mm RONDELL, ALUTEC?, ALUETT, ELBA, SPEEDS
71,6 mm AEZ, DEZENT, DOTZ, ENZO, ALCAR (dostępnE NA OSOBNEJ AUKCJI)
72,0 mm MAK,TSW,TSR (dostępnE NA OSOBNEJ AUKCJI)
72,2 mm MOMO, MILLE MIGLIA (dostępnE NA OSOBNEJ AUKCJI)
72,6 mm R4, ALUSTAR, ALUTEC, MANGELS
72.6 mm ZENDER, SMOOR, SHAPER, RH ALURAD, ICW, EXTRAWHEELS, BORBET, BINNO, AZEV, ASA, ARTEC, ALLOYTEC
72.6 mm WHEELWORLD, TOMASON, RC, OXIGIN, PLATIN, MOTEC, KESKIN, CARMANI, BROCK, ADVANTI, CMS(5X112), MAM
73,1 mm ACP,DYNAMICS,HIJOIN,STINES, FREEMAN, PROLINE WHEELS,
74,1 mm ATT, PROLAIN, PROLINE WHEELS, DBV
75,1 mm VALBREM, OZ,ANTERA, (dostępnE NA OSOBNEJ AUKCJI)
76,1 mm ANZIO, ACP, RIAL, ALUTEC, AUTEC, MAK, TSW/TSR, ATS, RONAL, SPEEDLINE, SCHMIDT REVOLUTION (dostępnE NA OSOBNEJ AUKCJI)
76,9 mm MAM, WHEELWORLD, TOMASON, RC, OXIGIN, MOTEC, CARMANI, BROCK, ADVANTI
79,5 mm MOMO, MILLE MIGLIA (dostępnE NA OSOBNEJ AUKCJI)
82,1 mm SPEEDLINE, RONAL (ORYGINALNE PIERŚCIENIE RONAL przystępnE NA OSOBNEJ AUKCJI)
Przykładowe wymiary piasty wg. Producenta samochodu (wybór skonsultuj z wulkanizatorem)
54.1 mm Mazda, Toyota,
56.1 mm Rover, Honda (4x100)
56.6 mm Opel, Chevrolet, Daewoo
57.1 mm Seat, Skoda, Volkswagen, Audi
58.1 mm Fiat, Alfa Romeo
60.1 mm Toyota, Renault, Dacia, Lexus, Suzuki
63.4 mm Ford, Volvo
64.1 mm Honda
65.1 mm Opel, Citroen, Volvo, Saab, Peugeot, Volkswagen (T5 itp)
66.1 mm Renault, Nissan
66.6 mm Mercedes
67.1 mm Kia, Hyundai, Mazda, Nissan, Mitsubishi
72.6 mm BMW
74.1 mm BMW
Jeżeli nie wiesz jakich pierścieni Ci potrzeba, napisz do nas
ochoczo pomożemy.
Kontakt:
tel. 537 222 220
Gadu gadu: 44193385
email: biuro.mador@gmail.com
Gwarancja 24 miesiące na podstawie
paragonu lub faktura VAT
pierścienie centrujące, pierścień centrujący, flansza do felgi, pierścienie centrujące,