Shimano deore mtb hb-m6000 piasta czarny 36 otworów 2018 piasty mtb

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta przednia HB-M6000

Piasta Shimano HB-M6000 jest szczególnie popularną i wszechstronną konstrukcją.

Wybierana jest nie tylko do wielu zróżnicowanych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu.

przeznaczona jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock.

Piasta ponadto współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce rodzaju V-Brake.

Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał stworzony z anodowanego aluminium.

ma ona w dodatku wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,

a dzięki zaimplementowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują szczególnie lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta wyekwipowana jest w lekki i potężny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.

Najważniejsze atrybuty artykułu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: HB-M6000

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 100 mm

standard mocowania tarczy: CenterLock
liczba otworów na szprychy: 36
Średnica osi: 9 mm
Kolor: czarny
Waga: 180 g + zacisk 60 g

wykorzystane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są świetnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK

(Center Lock)

System mocowania tarczy CENTER LOCK usprawnia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania i pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Na dodatek, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty rozszerza precyzję i sztywność jednocześnie ulepszając sprawność hamowania.