chwilowy brak towaru
Piasta tylna z grupy FH-M6000
Piasta Shimano FH-M6000 jest wyjątkowo popularną i wszechstronną konstrukcją.
Wybierana jest nie tylko do wielu najróżniejszych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu.
przeznaczona jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock ale może byćużywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake.
Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi.
Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał wytwarzany z anodowanego aluminium.
ma ona na dodatek wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,
a dzięki zaimplementowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują szczególnie lekko i płynnie w każdych warunkach.
Piasta zaopatrzona jest w lekki i mocny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi.
Najważniejsze cechy towaru:
Producent: Shimano
Grupa osprzętu: Deore
Model: FH-M6000
przystosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych
Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe
Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe
Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca
Korpus: aluminium anodowane
Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa
Szerokość montażowa: 135 mm
Długość zacisku: 173 mm
standard mocowania tarczy: CenterLock
ilość otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 10 mm
Kolor: czarny
Waga: 365 g + zacisk 65 g
użyte technologie Shimano:
ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE
(Cup & Con bearing)
Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są doskonale płynne obroty i dłuższa żywotność.
TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM
(Internal Grease Sleeve)
Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność.
LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE
(Labyrinth & Contact Sealing)
Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK
(Center Lock)
System mocowania tarczy CENTER LOCK upraszcza montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania i pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Ponadto, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty rozszerza precyzję i sztywność równocześnie udoskonalając produktywność hamowania.