chwilowy brak towaru
Piasta tylna FH-M4050 CenterLock
Piasta Shimano FH-M4050 jest bardzo udaną konstrukcją.
Grupa Alivio to genialny wstęp do bardziej mistrzowskiego kolarstwa.
Dzięki progresywnym technologiom z wyższych grup w bardziej dostępnych cenach, jest nieraz wybierana poprzez rowerzystów oczekujących ulepszonych osiągów od swoich rowerów.
Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych lecz także crossowych i górskich.
asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi.
Dla zmniejszenia wagi korpus piasty pozostał wyprodukowany z aluminium.
ma ona jeszcze wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują niezwykle lekko i płynnie w każdych warunkach.
Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi.
Najważniejsze parametry towaru:
Producent: Shimano
Grupa osprzętu: Alivio
Model: FH-M4050
dostosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowych
Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe
Uszczelnienie: labiryntowo - kontaktowe
Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca
Korpus: aluminium
Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa
Szerokość montażowa: 146 mm
kanon mocowania tarczy: Center Lock
ilość otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 10 mm
przeciętna waga produktu: 381 g + zacisk 77 g
Kolor: czarny
wykorzystane technologie Shimano:
ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE
(Cup & Con bearing)
Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się pokaźniejszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są znakomicie płynne obroty i dłuższa żywotność.
TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM
(Internal Grease Sleeve)
Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.
LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE
(Labyrinth & Contact Sealing)
Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak też zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.