chwilowy brak towaru
Piasta przednia HB-M756
Piasta Shimano HB-M756 jest prawie najwyższym modelem ustępującym jedynie królewskiemu XTR. Deore XT posiada wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu tylko pod względem wagi. Postawiono tutaj na solidność i trwałość tych części. Piastę wyposażono w tuleję z wewnętrznym smarowaniem oraz niezwykle wysokiej klasy łożyska kulkowo - stożkowe zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki czemu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają dodatkowo do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus pozostał stworzony z anodowanego aluminium i został przystosowany do montażu tarcz hamulcowych w systemie 6 śrub. Piasta również współpracuje z rowerami mającymi hamulce typu V-Brake. Wyposażona jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją najczęściej rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność zezwala na montaż w rowerach typu crossowego czy turystycznego.
Najważniejsze parametry towaru:
Producent: Shimano
Grupa osprzętu: DEORE XT
Model: HB-M756
Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe
Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca
Korpus: aluminium anodowane
Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa
Uszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktowe
Szerokość montażowa: 100 mm
standard mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 36
Średnica osi: 9 mm
Średnia waga produktu: 239 g + zacisk 60 g
Kolor: czarny matowy
wykorzystane technologie Shimano:
ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE
(Cup & Con bearing)
Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się obszerniejszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są znakomicie płynne obroty i dłuższa żywotność.
TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM
(Internal Grease Sleeve)
Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.
LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE
(Labyrinth & Contact Sealing)
Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak również zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB
(6 bolts standard)
Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest nad wyraz popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza z zasady jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.