Piasta przednia Shimano Alivio HB-T4000 32H, czarna

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta przednia HB-T4000, 32H, Czarna

Piasta Shimano HB-T4000 jest niezwykle udaną konstrukcją.

Grupa Alivio to wyśmienity wstęp do bardziej mistrzowskiego kolarstwa.

Dzięki progresywnym technologiom z wyższych grup w bardziej przystępnych cenach, jest niejednokrotnie wybierana poprzez rowerzystów oczekujących ulepszonych osiągów od swych rowerów.

Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych lecz także crossowych i górskich.

dedykowana jest do współpracy z hamulcami typu V-Brake.

Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został tworzony z aluminium.

posiada ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta wyekwipowana jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.

Najważniejsze właściwości artykułu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Alivio

Model: HB-T4000

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienie: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 100 mm

ilość otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 9 mm
średnia waga produktu: 145 g + zacisk 72 g
Kolor: czarny

zastosowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się większą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są perfekcyjnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak na dodatek zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.