chwilowy brak towaru
Opony cechuje nadzwyczajna sterowalność i wspaniałe hamowanie w zimowych warunkach.
Nowa opona zimowa dla aut osobowych i SUV. Zapewnia wspaniałą sterowalność i genialne cechy hamowania na każdym typu nawierzchni. Pozwala na szybką i bezpieczną jazdę w zimowych warunkach.
ROWKI WZDŁUŻNE I POPRZECZNE O rozmaitYCH KĄTACH;
Poprawa stabilności pojazdu w trakcie takich manewrów jak skręcanie i wychodzenie z poślizgu.
wielkie ROWKI SKOŚNE;
idealny drenaż na śniegu, błocie i mokrej nawierzchni. Ochrona przed aquaplanningiem dzięki rozwiązaniu See-Through – rowków biegnących poprzez całą szerokość opony.
OPTYMALNY POZIOM SZTYWNOŚCI;
Poprawa osiągów na sniegu i lodzie dzięki maksymalizacji powierzchni styku. Zmaksymalizowany efekt krawędziowania bez utraty sztywności bloków bieżnika. Dwa typy lamelek trafny poziom sztywności.
MIKROLAMELKI;
stosowne osiągi na śniegu i lodzie już od samego początku stosowania opony.
MAKSYMALNA ilość KRAWĘDZI I trafnY STOSUNEK ROWKÓW I WYPUSTEK BIEŻNIKA;
Poprawa przyczepności i trakcji na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, dzięki zmaksymalizowanemu efektowi krawędziowania. W zależności od rozmiaru, ilość krawędzi wzrosła średnio o 26% w porównaniu do V902. Optymalny stosunek rowków i wypustek bieżnika pozostał osiągnięty dzięki nowej, 72-stopniowej konstrukcji, ulepszającej pewność prowadzenia równocześnie na suchym śniegu, jak i na błocie pośniegowym.
NOWY PROFIL;
Zmaksymalizowana powierzchnia styku udoskonala przyczepność na śniegu i lodzie. Długa i wąska strefa styku poprawia trakcję na ośnieżonej nawierzchni i gwarantuje poprawne zachowanie opony w kontakcie z wodą.
MIESZANKA OBUDOWANA KRZEMIONKĄ;
Obudowana krzemionką mieszanka zapewnia wspaniałe osiągi w szerszym zakresie temperatur oraz mniejsze zużycie paliwa dzięki niskim oporom toczenia.
OLEJEK POMARAŃCZOWY;
udoskonala miękkość opony, powiększając jej powierzchnię kontaktu z nawierzchnią. Polepsza osiągu jednocześnie na suchej, jak i mokrej nawierzchni.