chwilowy brak towaru
Opony znamionuje doskonała sterowalność i rewelacyjne hamowanie w zimowych warunkach.
Nowa opona zimowa dla aut osobowych i SUV. Zapewnia idealną sterowalność i doskonałe właściwości hamowania na każdym typu nawierzchni. Pozwala na szybką i bezpieczną jazdę w zimowych warunkach.
ROWKI WZDŁUŻNE I POPRZECZNE O rozmaitYCH KĄTACH;
Poprawa stabilności pojazdu podczas takich manewrów jak skręcanie i wychodzenie z poślizgu.
pokaźne ROWKI SKOŚNE;
idealny drenaż na śniegu, błocie i mokrej nawierzchni. Ochrona przed aquaplanningiem dzięki rozwiązaniu See-Through – rowków biegnących poprzez całą szerokość opony.
OPTYMALNY POZIOM SZTYWNOŚCI;
Poprawa osiągów na sniegu i lodzie dzięki maksymalizacji powierzchni styku. Zmaksymalizowany efekt krawędziowania bez utraty sztywności bloków bieżnika. Dwa warianty lamelek słuszny poziom sztywności.
MIKROLAMELKI;
słuszne osiągi na śniegu i lodzie już od samego początku używania opony.
MAKSYMALNA liczba KRAWĘDZI I stosownY STOSUNEK ROWKÓW I WYPUSTEK BIEŻNIKA;
Poprawa przyczepności i trakcji na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, dzięki zmaksymalizowanemu efektowi krawędziowania. W zależności od wymiaru, ilość krawędzi wzrosła średnio o 26% w kontraście do V902. Optymalny stosunek rowków i wypustek bieżnika został osiągnięty dzięki nowej, 72-stopniowej konstrukcji, polepszającej pewność prowadzenia równocześnie na suchym śniegu, jak i na błocie pośniegowym.
NOWY PROFIL;
Zmaksymalizowana powierzchnia styku ulepsza przyczepność na śniegu i lodzie. Długa i wąska strefa styku ulepsza trakcję na ośnieżonej nawierzchni i zapewnia poprawne zachowanie opony w kontakcie z wodą.
MIESZANKA OBUDOWANA KRZEMIONKĄ;
Obudowana krzemionką mieszanka zapewnia wyśmienite osiągi w szerszym zakresie temperatur, a także mniejsze zużycie paliwa dzięki niskim oporom toczenia.
OLEJEK POMARAŃCZOWY;
poprawia miękkość opony, zwiększając jej powierzchnię kontaktu z nawierzchnią. Udoskonala osiągu jednocześnie na suchej, jak i mokrej nawierzchni.