chwilowy brak towaru
ROWKI WZDŁUŻNE I POPRZECZNE O rozmaitYCH KĄTACH
Poprawa stabilności pojazdu w trakcie takich manewrów jak skręcanie i wychodzenie z poślizgu.
pokaźne ROWKI SKOŚNE
perfekcyjny drenaż na śniegu, błocie i mokrej nawierzchni. Ochrona przed aquaplanningiem dzięki rozwiązaniu See-Through – rowków biegnących przez całą szerokość opony.
optymalnY POZIOM SZTYWNOŚCI
Poprawa osiągów na sniegu i lodzie dzięki maksymalizacji powierzchni styku. Zmaksymalizowany efekt krawędziowania bez utraty sztywności bloków bieżnika. Dwa rodzaje lamelek adekwatny poziom sztywności.
MIKROLAMELKI
adekwatne osiągi na śniegu i lodzie już od samego początku stosowania opony.
MAKSYMALNA liczba KRAWĘDZI I optymalnY STOSUNEK ROWKÓW I WYPUSTEK BIEŻNIKA
Poprawa przyczepności i trakcji na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, dzięki zmaksymalizowanemu efektowi krawędziowania. W zależności od wymiaru, ilość krawędzi wzrosła przeciętnie o 26% w porównaniu do V902. Trafny stosunek rowków i wypustek bieżnika został osiągnięty dzięki nowej, 72-stopniowej konstrukcji, ulepszającej pewność prowadzenia jednocześnie na suchym śniegu, jak i na błocie pośniegowym.
NOWY PROFIL
Zmaksymalizowana powierzchnia styku poprawia przyczepność na śniegu i lodzie. Długa i wąska strefa styku udoskonala trakcję na ośnieżonej nawierzchni i zagwarantuje prawidłowe zachowanie opony w kontakcie z wodą.
MIESZANKA OBUDOWANA KRZEMIONKĄ
Obudowana krzemionką mieszanka zapewnia genialne osiągi w szerszym zakresie temperatur i mniejsze zużycie paliwa dzięki niskim oporom toczenia.
OLEJEK POMARAŃCZOWY
udoskonala miękkość opony, zwiększając jej powierzchnię kontaktu z nawierzchnią. Ulepsza osiągu jednocześnie na suchej, jak i mokrej nawierzchni.