Opony V902 do samochodów osobowych i SUV są skonstruowane tak, by zapewnić lepszą przyczepność na ośnieżonej drodze. Jako opony High Performance zachowują elastyczność w niskich temperaturach, a wyjątkowa rzeźba ich bieżnika gwarantuje maksymalną trakcję. Asymetryczny bieżnik o wysokiej sztywności, unikatowe, trójwymiarowe kształty lamel oraz zastosowanie innowacyjnej mieszanki gumowej gwarantują wybitne osiągi w szerokim zakresie temperatur i na każdym rodzaju nawierzchni.
Asymetryczny bieżnik o wysokiej sztywności
Asymetryczny bieżnik o wysokiej sztywności zagwarantuje stabilne, wysokie osiągi zarówno na suchej, mokrej jak i ośnieżonej nawierzchni.
- Strefa wewnętrzna ma bloki o umiarkowanej sztywności i rowki gwarantujące skuteczną przyczepność na śniegu.
- Strefa zewnętrzna posiada bloki o wysokiej sztywności wydajne podczas prowadzenia na zakrętach na nawierzchni suchej.
- stosowne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków umożliwia odpływ topniejącego śniegu i wody, a także utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszelkich rodzajach nawierzchni.
- Zoptymalizowana szerokość rowków między klockami umożliwia odpływ topniejącego śniegu zapewniając dopełniającą przyczepność poprzez wzmocniony efekt krawędziowy.
Trójwymiarowe Lamele 3-D
Oryginalny trójwymiarowy zarys lamel o polihedrylowej powierzchni gwarantuje wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
- obfita powierzchnia utrzymuje solidne bloki, stanowiące sprawne wsparcie.
- powiększona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Bieżnik uniwersalny
Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią dopełniające środki bezpieczeństwa.
- Opony o głębokości bieżnika 4 mm lub mniejszej, nie powinny być dłużej użytkowane jako opony zimowe.
- Pozostała głębokość bieżnika może zostać sprawdzona przez przez tzw. Wskaźniki śnieżne umieszczonych w rowku głównym.
- Wskaźnik "4 mm", a także oznaczenia w zarysie łuków umieszczone są na ścianach bocznych i oznaczają umiejscowienie wskaźnika śnieżnego.
Specjalna technika mieszanki gumowej - na obfity zakres temperatur
Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, gwarantując słuszne osiągi w różnych warunkach zimowych.
- "sprężysty polimer" utrzymuje miękkość i sprężystość w niskich temperaturach.
- "Mikro Silika" o cząsteczkach mniejszych tradycyjna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, przez mocne łączenie polimerów, pomimo, że użyto polimerów miękkich.
- ZERUMA jest specjalnym dodatkiem, opracowanym poprzez YOKOHAMA, udoskonalającym dyspersję krzemionki w oponie. Mieszanka krzemowa ZERUMA zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z tradycyjnym sposobem mieszania.
źródło: www.lateksopony.pl