Opony V902 do samochodów osobowych i SUV są skonstruowane tak, aby zapewnić udoskonaloną przyczepność na ośnieżonej drodze. Jako opony High Performance zachowują sprężystość w niskich temperaturach, a nieszablonowa rzeźba ich bieżnika gwarantuje maksymalną trakcję. Asymetryczny bieżnik o wysokiej sztywności, unikatowe, trójwymiarowe kształty lamel i wykorzystanie innowacyjnej mieszanki gumowej zapewniają wybitne osiągi w szerokim zakresie temperatur i na każdym typu nawierzchni.
Asymetryczny bieżnik o wysokiej sztywności
Asymetryczny bieżnik o wysokiej sztywności gwarantuje zrównoważone, wysokie osiągi jednocześnie na suchej, mokrej jak i ośnieżonej nawierzchni.
- Strefa wewnętrzna ma bloki o umiarkowanej sztywności i rowki gwarantujące sprawną przyczepność na śniegu.
- Strefa zewnętrzna ma bloki o wysokiej sztywności efektywne w trakcie prowadzenia na zakrętach na nawierzchni suchej.
- trafne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków pozwala na odpływ topniejącego śniegu i wody i utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszystkich rodzajach nawierzchni.
- Zoptymalizowana szerokość rowków między klockami pozwala na odpływ topniejącego śniegu zapewniając dodatkową przyczepność poprzez umocniony efekt krawędziowy.
Trójwymiarowe Lamele 3-D
Oryginalny trójwymiarowy zarys lamel o polihedrylowej powierzchni gwarantuje wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
- obfita powierzchnia utrzymuje potężne bloki, stanowiące produktywne wsparcie.
- zwiększona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Bieżnik uniwersalny
Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią uzupełniające środki bezpieczeństwa.
- Opony o głębokości bieżnika 4 mm lub mniejszej, nie powinny być dłużej stosowane jako opony zimowe.
- Pozostała głębokość bieżnika może zostać sprawdzona poprzez przez tzw. Wskaźniki śnieżne umieszczonych w rowku głównym.
- Wskaźnik "4 mm" i oznaczenia w zarysie łuków umieszczone są na ścianach bocznych i oznaczają umiejscowienie wskaźnika śnieżnego.
Specjalna technologia mieszanki gumowej - na szeroki zakres temperatur
Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, zapewniając słuszne osiągi w różnorodnych warunkach zimowych.
- "rozciągliwy polimer" utrzymuje miękkość i rozciągliwość w niskich temperaturach.
- "Mikro Silika" o cząsteczkach mniejszych konwencjonalna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, przez potężne łączenie polimerów, pomimo,użyto polimerów miękkich.
- ZERUMA jest specjalnym dodatkiem, opracowanym poprzez YOKOHAMA, ulepszającym dyspersję krzemionki w oponie. Mieszanka krzemowa ZERUMA zniża zależność od temperatury w porównaniu z klasycznym sposobem mieszania.
źródło: www.lateksopony.pl