Vredestein Snowtrac 5 205/55 R16 94 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Vredestein
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 94
  • Indeks prędkości: H
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

atrybuty:

  • Indeks nośności i prędkości: 94H-210KMH XL
  • Rocznik (CSV): DOT2014
  • Opory toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • Zewnętrzny hałas (dB): 69 dB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 1

Przyczepność, precyzja układu kierowniczego i komfort będące rezultatem innowacyjnych rozwiązań, ogromnego doświadczenia i nowej techniki mieszania

marka Apollo Vredestein demonstruje model Snowtrac 5, zimową oponę, która sprosta najtrudniejszym i najszczególniej nieprzewidywalnym warunkom. Ten model bez trudu poradzi sobie z mokrą, zmrożoną i śliską nawierzchnią. Głównym założeniem inżynierów było zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, nieszablonowych osiągów i szczególnie obfitej trwałości. Vredestein Snowtrac 5 to zwycięzca w każdej kategorii.

Opona Vredestein Snowtrac 5 pozostała opracowana przez globalne centrum badawczo-rozwojowe marki Apollo Tyres zlokalizowane w holenderskim mieście Enschede. Starannie zaprojektowane boczne rowki na bocznej części bieżnika zwiększają stabilność opony, a adekwatny kontakt z nawierzchnią rozszerza kontrolę i precyzję układu kierowniczego podczas pokonywania łuków.

Specjalny skład gumy bieżnika udoskonala charakterystykę opony w warunkach zimowych. Dzięki czemu opona zagwarantuje bezkonkurencyjną trakcję. Świetne cechy to po części efekt użycia innowacyjnej techniki mieszania, która umożliwia równoczesne miksowanie wstępne i krzemionkowanie. W rezultacie powstaje guma o niezwykle wysokiej zawartości krzemionki.

Wytrzymała, postępowa budowa
Opona charakteryzuje się agresywnymi, ostrymi liniami, które podkreślają jej trwałość. Dzięki jednolitej części środkowej bieżnik w konwencjonalnym kształcie litery V zagwarantuje obszerniejszą sztywność. Opona Vredestein Snowtrac 5 ma specyficzne nacięcia geometryczne w środkowej strefie, które tworzą ciągły rowek centralny. Takie rozwiązanie zwiększa stabilność, a także precyzję działania układu kierowniczego, a co z tego wynika – komfort prowadzenia samochodu. Opony Vredestein Snowtrac 5 doskonałą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.

oryginalna technologia lamelek
wykorzystanie długich lamelek o nierównoległym układzie upraszcza przebijanie warstwy utworzonej poprzez gołoledź, wodę lub śnieg. Lamelki mają urozmaicony kształt i rozmaitą głębokość. Na dodatek są ułożone w różnych kierunkach. Dodatkowo, kompletna długość głębokich lamelek została rozszerzona o ponad trzydzieści procent w porównaniu z modelem Vredestein Snowtrac 3. Adekwatna ilość i ułożenie lamelek ustawionych wzdłużnie i poprzecznie sprawia, że model Vredestein Snowtrac 5 oferuje niezrównaną trakcję i szczególnie krótką drogę hamowania na mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni.

Cichy bieżnik Stealth Design
technika Stealth Design – opracowana przez wojsko w celu stworzenia realnie cichych, nieprzystępnych do wykrycia pojazdów – zagwarantuje niezwykle niski poziom hałasu podczas jazdy. Bieżnik w profilu litery V minimalizuje wibracje i obniża poziom hałasu, który buduje opona w trakcie jazdy. Rowki ustawione wzdłużnie i poprzecznie sprawiają, iż opona Vredestein Snowtrac 5 zachowuje rewelacyjne parametry na rozmaitych nawierzchniach. Na dodatek opona formuje niewiele znaczący hałas równocześnie wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu.

technologia użyta w oponie Vredestein Snowtrac 5 w skrócie:
• unikalna budowa lamelek: większa ilość lamelek o różnorodnych kształtach, kierunkach i głębokościach bieżnika zapewnia bardzo prawidłową przyczepność na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie.
• progresywna mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki: ulepszona przyczepność na śniegu i lodzie, niższe opory toczenia.
• wzmocniona środkowa część: dopełniające wzmocnienie środkowej części bieżnika zapewnia rozszerzoną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.
• rodzaju Stealth: niski poziom wewnętrznego hałasu, dźwięk absorbowany poprzez mnóstwo powierzchni w rowkach wzdłużnych i bocznych.
• kolista powierzchnia styku i stopniowane rowki wzdłużne: nieznaczne ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu, bardzo prawidłowe atrybuty jezdne na mokrej nawierzchni drogi.