Vredestein Snowtrac 5 195/60 R16 89 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Vredestein
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 89
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

atrybuty:

  • Indeks nośności i szybkości: 89H-210KMH
  • Opory toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Zewnętrzny hałas (dB): 68 DB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 1

Przyczepność, precyzja układu kierowniczego i komfort będące efektem najnowocześniejszych rozwiązań, ogromnego doświadczenia i nowej techniki mieszania

firma Apollo Vredestein prezentuje model Snowtrac 5, zimową oponę, która sprosta najtrudniejszym i najistotniej nieprzewidywalnym warunkom. Ten model bez trudu poradzi sobie z mokrą, zmrożoną i śliską nawierzchnią. Głównym założeniem inżynierów było zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, wyjątkowych osiągów i niezwykle pokaźnej trwałości. Vredestein Snowtrac 5 to zwycięzca w każdej kategorii.

Opona Vredestein Snowtrac 5 pozostała opracowana przez globalne centrum badawczo-rozwojowe firmy Apollo Tyres zlokalizowane w holenderskim mieście Enschede. Dokładnie zaprojektowane boczne rowki na bocznej części bieżnika rozszerzają stabilność opony, a stosowny kontakt z nawierzchnią zwiększa kontrolę i precyzję układu kierowniczego w trakcie pokonywania łuków.

Specjalny skład gumy bieżnika ulepsza charakterystykę opony w warunkach zimowych. Dzięki czemu opona zapewnia bezkonkurencyjną trakcję. Nadzwyczajne właściwości to po części efekt zastosowania nowoczesnej techniki mieszania, która pozwala na równoczesne mieszanie wstępne i krzemionkowanie. W rezultacie powstaje guma o szczególnie wysokiej zawartości krzemionki.

Wytrzymała, innowacyjna budowa
Opona charakteryzuje się zadziornymi, ostrymi liniami, które podkreślają jej odporność. Dzięki jednolitej części środkowej bieżnik w tradycyjnym zarysie litery V zapewnia większą sztywność. Opona Vredestein Snowtrac 5 ma oryginalne nacięcia geometryczne w środkowej strefie, które tworzą ciągły rowek centralny. Takie rozwiązanie powiększa stabilność oraz precyzję działania układu kierowniczego, a co z tego wynika – komfort prowadzenia samochodu. Opony Vredestein Snowtrac 5 nieprzeciętną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.

niepowtarzalna technologia lamelek
zastosowanie długich lamelek o nierównoległym układzie ułatwia przebijanie warstwy utworzonej przez gołoledź, wodę albo śnieg. Lamelki mają urozmaicony kształt i różną głębokość. W dodatku są ułożone w różnych kierunkach. W dodatku, kompletna długość głębokich lamelek została zwiększona o ponad trzydzieści procent w porównaniu z modelem Vredestein Snowtrac 3. Słuszna liczba i ułożenie lamelek ustawionych wzdłużnie i poprzecznie powoduje, iż model Vredestein Snowtrac 5 proponuje bezkonkurencyjną trakcję i niezwykle krótką drogę hamowania na mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni.

Cichy bieżnik Stealth Design
technika Stealth Design – opracowana przez wojsko w celu stworzenia realnie cichych, skomplikowanych do wykrycia pojazdów – zapewnia istotnie niski poziom hałasu w trakcie jazdy. Bieżnik w kształcie litery V minimalizuje wibracje i ogranicza poziom hałasu, który generuje opona podczas jazdy. Rowki ustawione wzdłużnie i poprzecznie powodują, iż opona Vredestein Snowtrac 5 zachowuje genialne cechy na przeróżnych nawierzchniach. W dodatku opona generuje drobny hałas równocześnie wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu.

technologia zastosowana w oponie Vredestein Snowtrac 5 w skrócie:
• unikalna budowa lamelek: większa liczba lamelek o zróżnicowanych kształtach, kierunkach i głębokościach bieżnika zagwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie.
• postępowa mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki: udoskonalona przyczepność na śniegu i lodzie, niższe opory toczenia.
• umocniona środkowa część: dodatkowe wzmocnienie środkowej części bieżnika zagwarantuje powiększoną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.
• rodzaju Stealth: niski poziom wewnętrznego hałasu, dźwięk absorbowany poprzez mnóstwo powierzchni w rowkach wzdłużnych i bocznych.
• krągła powierzchnia styku i stopniowane rowki wzdłużne: nieznaczne ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu, szczególnie korzystne właściwości jezdne na mokrej nawierzchni drogi.