Vredestein Snowtrac 5 195/55 R15 85 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Vredestein
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 85
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

właściwości:

  • Indeks nośności i szybkości: 85H-210KMH

Przyczepność, precyzja układu kierowniczego i komfort będące skutkiem najnowocześniejszych rozwiązań, ogromnego doświadczenia i nowej techniki mieszania

marka Apollo Vredestein pokazuje model Snowtrac 5, zimową oponę, która sprosta najtrudniejszym i najmocniej nieprzewidywalnym warunkom. Ten model bez trudu poradzi sobie z mokrą, zmrożoną i śliską nawierzchnią. Głównym założeniem inżynierów było zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, nieszablonowych osiągów i nad wyraz pokaźnej trwałości. Vredestein Snowtrac 5 to zwycięzca w każdej kategorii.

Opona Vredestein Snowtrac 5 pozostała opracowana przez globalne centrum badawczo-rozwojowe producenta Apollo Tyres zlokalizowane w holenderskim mieście Enschede. Precyzyjnie zaprojektowane boczne rowki na bocznej części bieżnika zwiększają stabilność opony, a trafny kontakt z nawierzchnią powiększa kontrolę i precyzję układu kierowniczego w trakcie pokonywania łuków.

Specjalny skład gumy bieżnika poprawia charakterystykę opony w warunkach zimowych. Dzięki temu opona gwarantuje bezkonkurencyjną trakcję. Doskonałe właściwości to po części efekt użycia nowoczesnej techniki mieszania, która zezwala na równoczesne miksowanie wstępne i krzemionkowanie. W konsekwencji powstaje guma o niezwykle wysokiej zawartości krzemionki.

Wytrzymała, postępowa budowa
Opona charakteryzuje się agresywnymi, ostrymi liniami, które podkreślają jej wytrzymałość. Dzięki jednolitej części środkowej bieżnik w konwencjonalnym profilu litery V gwarantuje obszerniejszą sztywność. Opona Vredestein Snowtrac 5 ma unikalne nacięcia geometryczne w środkowej strefie, które tworzą ciągły rowek centralny. Takie rozwiązanie powiększa stabilność i precyzję działania układu kierowniczego, a co za tym idzie – komfort prowadzenia samochodu. Opony Vredestein Snowtrac 5 doskonałą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.

specyficzna technologia lamelek
zastosowanie długich lamelek o nierównoległym układzie upraszcza przebijanie warstwy utworzonej przez gołoledź, wodę albo śnieg. Lamelki posiadają urozmaicony kształt i zróżnicowaną głębokość. Dodatkowo są ułożone w zróżnicowanych kierunkach. Na dodatek, całkowita długość głębokich lamelek pozostała rozszerzona o ponad trzydzieści procent w porównaniu z modelem Vredestein Snowtrac 3. Stosowna liczba i ułożenie lamelek ustawionych wzdłużnie i poprzecznie powoduje, iż model Vredestein Snowtrac 5 proponuje niezrównaną trakcję i szczególnie krótką drogę hamowania na mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni.

Cichy bieżnik Stealth Design
technika Stealth Design – opracowana przez wojsko w celu stworzenia możliwie cichych, skomplikowanych do wykrycia pojazdów – gwarantuje szczególnie niski poziom hałasu w trakcie jazdy. Bieżnik w kształcie litery V minimalizuje wibracje i ogranicza poziom hałasu, który generuje opona podczas jazdy. Rowki ustawione wzdłużnie i poprzecznie powodują, iż opona Vredestein Snowtrac 5 zachowuje znakomite parametry na rozmaitych nawierzchniach. Na dodatek opona stwarza śladowy hałas jednocześnie wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu.

technologia wykorzystana w oponie Vredestein Snowtrac 5 w skrócie:
• specyficzna budowa lamelek: pokaźniejsza ilość lamelek o zróżnicowanych kształtach, kierunkach i głębokościach bieżnika gwarantuje niezwykle dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie.
• nowoczesna mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki: udoskonalona przyczepność na śniegu i lodzie, niższe opory toczenia.
• wzmocniona środkowa część: dopełniające wzmocnienie środkowej części bieżnika zapewnia powiększoną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.
• rodzaju Stealth: niski poziom wewnętrznego hałasu, dźwięk absorbowany poprzez dużo powierzchni w rowkach wzdłużnych i bocznych.
• kolista powierzchnia styku i stopniowane rowki wzdłużne: małe ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu, niezwykle dobre właściwości jezdne na mokrej nawierzchni drogi.