Vredestein Snowtrac 5 175/65 R14 82 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Vredestein
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 175
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R14
  • Indeks nośności: 82
  • Indeks prędkości: T
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

parametry:

  • Indeks nośności i prędkości: 82T-190KMH
  • Rocznik (CSV): DOT2015
  • Opory toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • Zewnętrzny hałas (dB): 69 dB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 1
  • Termin realizacji: 2_3

Przyczepność, precyzja układu kierowniczego i komfort będące konsekwencją najnowocześniejszych rozwiązań, ogromnego doświadczenia i nowej techniki mieszania

producent Apollo Vredestein przedstawia model Snowtrac 5, zimową oponę, która sprosta najtrudniejszym i najistotniej nieprzewidywalnym warunkom. Ten model bez trudu poradzi sobie z mokrą, zmrożoną i śliską nawierzchnią. Głównym założeniem inżynierów było zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, unikatowych osiągów i szczególnie wielkiej trwałości. Vredestein Snowtrac 5 to zwycięzca w każdej kategorii.

Opona Vredestein Snowtrac 5 została opracowana poprzez globalne centrum badawczo-rozwojowe marki Apollo Tyres zlokalizowane w holenderskim mieście Enschede. Skrupulatnie zaprojektowane boczne rowki na bocznej części bieżnika powiększają stabilność opony, a słuszny kontakt z nawierzchnią rozszerza kontrolę i precyzję układu kierowniczego w trakcie pokonywania łuków.

Specjalny skład gumy bieżnika poprawia charakterystykę opony w warunkach zimowych. Dzięki czemu opona zagwarantuje bezkonkurencyjną trakcję. Świetne cechy to po części efekt zastosowania postępowej techniki mieszania, która pozwala na równoczesne mieszanie wstępne i krzemionkowanie. W efekcie powstaje guma o wyjątkowo wysokiej zawartości krzemionki.

Wytrzymała, innowacyjna budowa
Opona znamionuje się agresywnymi, ostrymi liniami, które podkreślają jej trwałość. Dzięki jednolitej części środkowej bieżnik w klasycznym profilu litery V gwarantuje obszerniejszą sztywność. Opona Vredestein Snowtrac 5 ma oryginalne nacięcia geometryczne w środkowej strefie, które tworzą ciągły rowek centralny. Takie rozwiązanie rozszerza stabilność, a także precyzję działania układu kierowniczego, a co za tym idzie – komfort prowadzenia samochodu. Opony Vredestein Snowtrac 5 nadzwyczajną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.

oryginalna technologia lamelek
wykorzystanie długich lamelek o nierównoległym układzie usprawnia przebijanie warstwy utworzonej przez gołoledź, wodę lub śnieg. Lamelki mają urozmaicony kształt i rozmaitą głębokość. Dodatkowo są ułożone w przeróżnych kierunkach. Na dodatek, całkowita długość głębokich lamelek została powiększona o ponad trzydzieści procent w porównaniu z modelem Vredestein Snowtrac 3. Słuszna liczba i ułożenie lamelek ustawionych wzdłużnie i poprzecznie sprawia, że model Vredestein Snowtrac 5 oferuje niedoścignioną trakcję i stanowczo krótką drogę hamowania na mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni.

Cichy bieżnik Stealth Design
technika Stealth Design – opracowana poprzez wojsko w celu stworzenia realnie cichych, niełatwych do wykrycia pojazdów – zapewnia stanowczo niski poziom hałasu w trakcie jazdy. Bieżnik w profilu litery V minimalizuje wibracje i zniża poziom hałasu, który wytwarza opona podczas jazdy. Rowki ustawione wzdłużnie i poprzecznie powodują, że opona Vredestein Snowtrac 5 zachowuje wspaniałe atrybuty na różnych nawierzchniach. Ponadto opona stwarza mały hałas zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu.

technika wykorzystana w oponie Vredestein Snowtrac 5 w skrócie:
• niepowtarzalna budowa lamelek: obszerniejsza ilość lamelek o rozmaitych kształtach, kierunkach i głębokościach bieżnika gwarantuje bardzo prawidłową przyczepność na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie.
• postępowa mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki: udoskonalona przyczepność na śniegu i lodzie, niższe opory toczenia.
• umocniona środkowa część: uzupełniające wzmocnienie środkowej części bieżnika gwarantuje rozszerzoną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.
• rodzaju Stealth: niski poziom wewnętrznego hałasu, dźwięk absorbowany poprzez mnóstwo powierzchni w rowkach wzdłużnych i bocznych.
• okrągła powierzchnia styku i stopniowane rowki wzdłużne: niepokaźne ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu, niezwykle prawidłowe atrybuty jezdne na mokrej nawierzchni drogi.