cena od 845,29 PLN
Pirelli SottoZero Serie 3 225/50R17 94H opona osobowa zimowa
etykieta; ( C, B, 2)), 72dB )
Pirelli ukazuje swoją oponę Winter Sottozero Serie 3 jako ogumienie o wysokich osiągach (UHP) przeznaczone do aut o średniej i obszernej pojemności silnika. Model ten pozostał opracowany we współpracy z producentami aut będących partnerami Pirelli (Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroën ) w celu optymalizacji sportowych osiągów aut.
Bezpieczeństwo w każdą pogodę;Pirelli Winter Sottozero 3 wykorzystuje nową mieszankę gumową, gwarantującą trafne osiągi w szerokim zakresie temperatur. Nowoczesne rozwiązania zapewniają kierowcy dobrą przyczepność poprzez całą zimę. Bieżnik kierunkowy gromadzi żebro centralne z klockami ułożonymi w podwójne strzałki ( pkt. 1 na obrazku) dla zapewnienia maksymalnej trakcji na śniegu.
Inna innowacja: lamele 3D ( pkt. 2 na obrazku) o pokaźniejszym zagęszczeniu, gwarantujące ulepszoną zwrotność pojazdu na suchej drodze, skuteczność i przyczepność na śniegu. Ponadto, rozszerzono powierzchnię kontaktu z podłożem dla trafnej przyczepności w warunkach zimowych.
Zachowanie na mokrej nawierzchni dodatkowo pozostało zoptymalizowane. Dwa rowki wzdłużne ( pkt. 3 na obrazku)pozostały poszerzone, żeby poprawić odprowadzanie wody i zwiększyć precyzję toru jazdy w trakcie deszczowej pogody. W tym samym celu zaokrąglono bark opony, żeby lepiej odprowadzać wodę.
Oprócz tego, zoptymalizowano bieżnik pod kątem rozszerzenia trwałości opony. Inżynierowie Pirelli skupili się na strefie styku z podłożem ( pkt. 4 na obrazku), która stała się szersza i bardziej równomierna.
Kierunkowy wzór bieżnika z podwójnymi strzałkami
rozszerza liczbę komponentów hamujących
zwiększa przyczepność na zaśnieżonych nawierzchniach
technika lameli 3D
pokaźniejsza stabilność wzoru, optymalizacja strefy styku
Lepsza jakość jazdy na suchych nawierzchniach, skrócenie drogi hamowania
Więcej lameli
powiększona ilość wyłapywanego śniegu
Lepsza przyczepność na zaśnieżonej drodze
Szersze źłobienia
skuteczniejsze eliminowanie wody
idealne parametry pracy i hamowania na mokrej nawierzchni
Mieszanka funkcjonalna
Zachowanie efektywności w szerszym zakresie temperatur