Pirelli SottoZero 2 275/35 R19 100 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Pirelli
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks nośności: 100
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

PIRELLI SOTTOZERO SERIE II 275/35R19 100V (XL)

Opony zimowe wysokich osiągów Pirelli Winter 210 Sottozero Serie II zaprojektowano by spełniać najwyższe wymagania w zakresie jakości, bezpieczeństwa i komfortu wykorzystywania. Trzy głębokie kanały obwodowe, a także rowki o zoptymalizowanym zarysie (HST – Hydro Static Tank), polepszającym samooczyszczanie opony, szybkie i sprawne odprowadzanie wody, a także błota pośniegowego z powierzchni styku opony z nawierzchnią. Do produkcji opon Sottozero Serie II stosuje się, opatentowaną poprzez Pirelli, dwuskładnikową mieszankę gum – wewnętrzna część bieżnika stworzona jest z twardszej mieszanki, gwarantującej precyzję i kontrolę w trakcie jazdy z dużą prędkością; zewnętrzna część czoła opony zbudowana jest z mieszanki wytwarzanej w technologii TDC (Temperature Dynamic Compound), dopasowującej swoje cechy do zmiennej temperatury otoczenia. Bloki bieżnika o strukturze „ceglanego muru" (IBS – Interactive Brickwork Siping) umożliwiają dopasowywanie się części bieżnika do nierówności podłoża. Opony z rodziny Sottozero Serie II montowane są fabrycznie w samochodach: Ferrari, Bentley, Lamborghini, Maserati, Aston Martin, Alfa Romeo, BMW, Jaguar, Mercedes, Porsche, Audi, AMG, a także Volkswagen.

parametryFUNKCJEKORZYŚCI

Asymetryczny wzór bieżnika, z

poprawionymi osiągami dzięki zmodyfikowanej

strefie wewnętrznej i zewnętrznej

1- Strefa wewnętrzna: rozszerzona

przyczepność

boczna i mniejeszy hałas dzięki

kształtowi rowków

Lepsza trakcja na śniegu

i pokaźniejszy komfort jazdy

2 - Strefa zewnętrzna: poprzeczne rowki

uniemożliwiające

zjawisku aquaplaningu; dwa żebra

powiększające

sztywność opony

rozszerzone bezpieczeństwo na mokrych

nawierzchniach; udoskonalona sterowność na

suchych nawierzchniach

3 - opatentowana technika IBS -

część bieżnika w zarysie ceglanego muru

rozszerzona powierzchnia styku także

na nierównych płaszczyznach

Poprawa przyczepności, ulepszona

stabilność i

skrócona droga hamowania

rozszerzona sztywność opony

jednostajna, zagwarantuje korzystną sterowność

Poprawa przyczepności, ulepszona stabilność

i skrócona droga hamowania

Poprawa przyczepności, udoskonalona

stabilność i skrócona

droga hamowania

Bezpieczeństwo i radość z jazdy w

zimowych i

jesiennych warunkach