chwilowy brak towaru
Nokian WR SUV 4 235/50R18 101V opona terenowa SUV zimowa
etykieta ( C, B, 2)), 72dB )
DOT(2019)
Nowa opona Nokian WR SUV 4 znakomicie sprawdza się w każdych warunkach zimowych: dobrze sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.
Jest na dodatek ekonomiczna: opór toczenia jest wyraźnie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
technologia aramidowa chroni oponę przed typowymi uszkodzeniami ścian bocznych.
Kluczowe atuty;
Jaki wariant samochodu?
Do sporych i konkretnych SUV-ów oraz crossoverów.
Jaki sposób użytkowania?
Do jazdy na szybkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast albo po malowniczych alpejskich drogach!
dostępne są kategorie szybkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy dobór opon obejmuje 57 wersji asygnowanych do obręczy od 16 do 21 cali.
Jaki rodzaj klienta?
Klient lubiący precyzyjne cechy jezdne i perfekcyjną przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.
Kierunkowy wzór bieżnika zapewnia odczucie jednostajnej jazdy i bezpieczne właściwości pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, ulepszając parametry jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów typu SUV bezawaryjnie reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.
Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika wyjątkową przyczepność zimą.
Chwytaki śniegowe wydajnie trzymają się powierzchni w trakcie jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, zapewniając wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.
Błoto i woda prosto i sprawnie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.
nad wyraz trwała i odporna na przebicia mieszanka ściany bocznej posiada stanowczo mocne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.
Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki temu jest wielokrotnie bardziej wytrzymała na uderzenia i nacisk na felgę.
M+S i 3MPSF
Bieżnik opony wyposażony jest w opatentowany przez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI) ulepszający bezpieczeństwo jazdy zimą. Cyfry na centralnym żebrze opony wskazują głębokość głównych rowków w milimetrach. Cyfry znikają wraz z postępującym zużyciem opony.
Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI) pozostaje widoczny tak długo, jak głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Gdy symbol ulegnie starciu, ryzyko aquaplaningu na błocie pośniegowym znacznie wzrasta i kierowca w dbałości o bezpieczeństwo jazdy powinien kupić nowe opony zimowe.
rozszerzone bezpieczeństwo i komfort: Pole informacyjne