chwilowy brak towaru
Nokian WR SUV 4 225/60R18 104H opona zimowa terenowa SUV
etykieta ( B, C, B, 72dB )
DOT(2521)
Nowa opona Nokian WR SUV 4 świetnie sprawdza się w każdych warunkach zimowych: korzystnie sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.
Jest jeszcze ekonomiczna: opór toczenia jest znacznie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
technologia aramidowa broni oponę przed charakterystycznymi uszkodzeniami ścian bocznych.
Jaki wariant samochodu?
Do dużych i solidnych SUV-ów, a także crossoverów.
Jaki sposób używania?
Do jazdy na szybkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast albo po malowniczych alpejskich drogach!
przystępne są kategorie szybkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy dobór opon obejmuje 57 wersji dedykowanych do obręczy od 16 do 21 cali.
Jaki wariant klienta?
Klient ceniący precyzyjne właściwości jezdne i nadzwyczajną przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.
Kierunkowy wzór bieżnika zagwarantuje odczucie jednostajnej jazdy, a także bezpieczne atrybuty pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, poprawiając właściwości jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów rodzaju SUV bezusterkowo reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.
Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika wyjątkową przyczepność zimą.
Chwytaki śniegowe skutecznie trzymają się powierzchni w trakcie jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, gwarantując wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.
Błoto i woda prosto i skutecznie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.
nad wyraz trwała i wytrzymała na przebicia mieszanka ściany bocznej posiada nad wyraz mocne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.
Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki temu jest wielokrotnie bardziej odporna na uderzenia i nacisk na felgę.
M+S i 3MPSF
Bieżnik opony zaopatrzony jest w opatentowany przez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI) udoskonalający bezpieczeństwo jazdy zimą. Cyfry na centralnym żebrze opony wskazują głębokość głównych rowków w milimetrach. Cyfry znikają wraz z postępującym zużyciem opony.
Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI) pozostaje widoczny do czasu, aż głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Gdy symbol ulegnie starciu, ryzyko aquaplaningu na błocie pośniegowym istotnie wzrasta i kierowca w trosce o bezpieczeństwo jazdy powinien nabyć nowe opony zimowe.
rozszerzone bezpieczeństwo i komfort: Pole informacyjne