Nokian WR SUV 4 225/60 R18 104 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 104
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: SUV
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Nokian WR SUV 4 225/60R18 104H opona zimowa terenowa SUV

etykieta ( B, C, B, 72dB )

DOT(2521)

Nowa opona Nokian WR SUV 4 świetnie sprawdza się w każdych warunkach zimowych: korzystnie sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.

Jest jeszcze ekonomiczna: opór toczenia jest znacznie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

technologia aramidowa broni oponę przed charakterystycznymi uszkodzeniami ścian bocznych.

Jaki wariant samochodu?

Do dużych i solidnych SUV-ów, a także crossoverów.

Jaki sposób używania?

Do jazdy na szybkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast albo po malowniczych alpejskich drogach!

przystępne są kategorie szybkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy dobór opon obejmuje 57 wersji dedykowanych do obręczy od 16 do 21 cali.

Jaki wariant klienta?

Klient ceniący precyzyjne właściwości jezdne i nadzwyczajną przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.

Najważniejsze innowacje:
gwarantująca przyczepność koncepcja Climate Grip Concept: wspaniałe cechy jezdne na mokrej, ośnieżonej i błotnistej nawierzchni.

Kierunkowy wzór bieżnika zagwarantuje odczucie jednostajnej jazdy, a także bezpieczne atrybuty pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, poprawiając właściwości jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów rodzaju SUV bezusterkowo reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.

Chwytaki śniegowe: nieprzeciętna przyczepność w zimie

Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika wyjątkową przyczepność zimą.

Chwytaki śniegowe skutecznie trzymają się powierzchni w trakcie jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, gwarantując wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.

Polerowane rowki: Stylowe i poręczne

Błoto i woda prosto i skutecznie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.

Aramidowa ściana boczna – trwałość i ochrona w niespodziewanych sytuacjach

nad wyraz trwała i wytrzymała na przebicia mieszanka ściany bocznej posiada nad wyraz mocne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.

Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki temu jest wielokrotnie bardziej odporna na uderzenia i nacisk na felgę.

M+S i 3MPSF
M+S to skrót od Mud+Snow (Błoto i śnieg), co oznacza, że opony te nadają się do wykorzystania zimą (opony zimowe z kolcami i bez kolców). Oficjalnym oznaczeniem opon zimowych jest symbol płatka śniegu, znany na dodatek jako oznaczenie 3PMSF.
Wskaźniki DSI i WSI

Bieżnik opony zaopatrzony jest w opatentowany przez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI) udoskonalający bezpieczeństwo jazdy zimą. Cyfry na centralnym żebrze opony wskazują głębokość głównych rowków w milimetrach. Cyfry znikają wraz z postępującym zużyciem opony.

Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI) pozostaje widoczny do czasu, aż głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Gdy symbol ulegnie starciu, ryzyko aquaplaningu na błocie pośniegowym istotnie wzrasta i kierowca w trosce o bezpieczeństwo jazdy powinien nabyć nowe opony zimowe.

rozszerzone bezpieczeństwo i komfort: Pole informacyjne
dodatkowe pola na obszarze informacyjnym ściany bocznej rozszerzają bezpieczeństwo i komfort. Podczas wymiany opon można korzystać z tego pola informacyjnego w celu zapisywania dobrego ciśnienia pompowanych opon, miejsca używania, a także momentu obrotowego dokręcenia śrub. Właściwe ciśnienie w oponach pomaga osiągnąć bardziej precyzyjne prowadzenie pojazdu oraz zmniejszyć ryzyko uszkodzenia opony i koszty paliwa.
wytworne bezpieczeństwo
Polerowane rowki (polished grooves) wraz z głębokimi rowkami poprzecznymi i układający się w strzałki wzór bieżnika skutecznie usuwają wodę i błoto z powierzchni bieżnika. To sprawne przeciwdziała aquaplaningowi na wodzie i błocie pośniegowym.
atestem osiągów TÜV SÜD
Testy przeprowadzone poprzez TÜV SÜD Product Service GmbH w okresie luty – maj 2018 na zlecenie Nokian Tyres. Wymiar opony: 235/60 R18 107V; samochód testowy: Audi Q5 2.0 TDI, Audi A8 3.0 TDI; miejsce testowania: Papenburg (D), Wachauring (A), Ivalo (FIN), Garching (D), FAKT Motion (D); Nr raportu: 713121973.