chwilowy brak towaru
Nokian WR SUV 4 215/70R16 100H opona zimowa terenowa SUV
etykieta ( C, C, B, 72dB )
DOT(4421)
Nowa opona Nokian WR SUV 4 perfekcyjnie sprawdza się w każdych warunkach zimowych: poprawnie sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.
Jest na dodatek ekonomiczna: opór toczenia jest pokaźnie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
technologia aramidowa chroni oponę przed typowymi uszkodzeniami ścian bocznych.
Jaki rodzaj samochodu?
Do pokaźnych i konkretnych SUV-ów i crossoverów.
Jaki sposób wykorzystywania?
Do jazdy na prędkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast lub po malowniczych alpejskich drogach!
przystępne są kategorie szybkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy wybór opon obejmuje 57 wersji dedykowanych do obręczy od 16 do 21 cali.
Jaki wariant klienta?
Klient lubiący dokładne właściwości jezdne i znakomitą przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.
Kierunkowy wzór bieżnika gwarantuje odczucie jednostajnej jazdy oraz bezpieczne parametry pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, udoskonalając cechy jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów rodzaju SUV bezusterkowo reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.
Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika nieszablonową przyczepność zimą.
Chwytaki śniegowe sprawnie trzymają się powierzchni podczas jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, zapewniając wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.
Błoto i woda łatwo i sprawnie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.
nad wyraz trwała i wytrzymała na przebicia mieszanka ściany bocznej zawiera stanowczo mocne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.
Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki czemu jest wielokrotnie bardziej wytrzymała na uderzenia i nacisk na felgę.
M+S i 3MPSF
Bieżnik opony wyekwipowany jest w zastrzeżony przez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI) polepszający bezpieczeństwo jazdy zimą. Cyfry na centralnym żebrze opony wskazują głębokość głównych rowków w milimetrach. Cyfry znikają wraz z postępującym zużyciem opony.
Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI) pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Gdy symbol ulegnie starciu, ryzyko aquaplaningu na błocie pośniegowym widocznie wzrasta i kierowca w dbałości o bezpieczeństwo jazdy powinien nabyć nowe opony zimowe.
zwiększone bezpieczeństwo i komfort: Pole informacyjne