chwilowy brak towaru
Nokian WR SUV 4 215/60R17 100H opona zimowa terenowa SUV
etykieta ( C, C, 2)), 72dB )
Nowa opona Nokian WR SUV 4 znakomicie sprawdza się w każdych warunkach zimowych: poprawnie sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.
Jest ponadto ekonomiczna: opór toczenia jest wyraźnie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
technologia aramidowa broni oponę przed charakterystycznymi uszkodzeniami ścian bocznych.
Kluczowe atuty;
Jaki rodzaj samochodu?
Do znacznych i konkretnych SUV-ów i crossoverów.
Jaki sposób używania?
Do jazdy na prędkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast albo po malowniczych alpejskich drogach!
przystępne są kategorie prędkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy wybór opon obejmuje 57 wersji dedykowanych do obręczy od 16 do 21 cali.
Jaki typ klienta?
Klient szanujący skrupulatne cechy jezdne i znakomitą przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.
Kierunkowy wzór bieżnika zagwarantuje odczucie zrównoważonej jazdy i bezpieczne cechy pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, poprawiając właściwości jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów typu SUV niezawodnie reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.
Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika unikatową przyczepność zimą.
Chwytaki śniegowe efektywnie trzymają się powierzchni podczas jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, gwarantując wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.
Błoto i woda łatwo i skutecznie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.
istotnie trwała i oporna na przebicia mieszanka ściany bocznej mieści stanowczo mocne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.
Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki czemu jest wielokrotnie bardziej odporna na uderzenia i nacisk na felgę