Nokian WR SUV 4 215/55 R18 95 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 95
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: SUV
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Nokian WR SUV 4 215/55R18 95H opona terenowa SUV zimowa

etykieta ( C, C, 2)), 72dB )

DOT(4518)

Nowa opona Nokian WR SUV 4 doskonale sprawdza się w każdych warunkach zimowych: korzystnie sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.

Jest również ekonomiczna: opór toczenia jest znacznie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

technika aramidowa chroni oponę przed standardowymi uszkodzeniami ścian bocznych.

Kluczowe mocne strony;

Jaki typ samochodu?

Do pokaźnych i potężnych SUV-ów oraz crossoverów.

Jaki sposób stosowania?

Do jazdy na prędkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast albo po malowniczych alpejskich drogach!

przystępne są kategorie szybkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy wybór opon obejmuje 57 wersji dedykowanych do obręczy od 16 do 21 cali.

Jaki typ klienta?

Klient lubiący dokładne właściwości jezdne i świetną przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.

Najważniejsze innowacje;
gwarantująca przyczepność koncepcja Climate Grip Concept: wyśmienite parametry jezdne na mokrej, ośnieżonej i błotnistej nawierzchni.

Kierunkowy wzór bieżnika zapewnia odczucie stabilnej jazdy i bezpieczne parametry pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, udoskonalając parametry jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów typu SUV bezusterkowo reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.

Chwytaki śniegowe: nieporównana przyczepność w zimie

Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika unikatową przyczepność zimą.

Chwytaki śniegowe sprawnie trzymają się powierzchni w trakcie jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, zapewniając wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.

Polerowane rowki: Stylowe i poręczne

Błoto i woda łatwo i skutecznie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.

Aramidowa ściana boczna – odporność i ochrona w nieprzewidzianych sytuacjach

bardzo trwała i oporna na przebicia mieszanka ściany bocznej zawiera istotnie mocne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.

Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki temu jest wielokrotnie bardziej wytrzymała na uderzenia i nacisk na felgę.

M+S i 3MPSF
M+S to skrót od Mud+Snow (Błoto i śnieg), co oznacza, że opony te nadają się do korzystania zimą (opony zimowe z kolcami i bez kolców). Oficjalnym oznaczeniem opon zimowych jest symbol płatka śniegu, znany również jako oznaczenie 3PMSF.
Wskaźniki DSI i WSI

Bieżnik opony zaopatrzony jest w opatentowany poprzez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI) poprawiający bezpieczeństwo jazdy zimą. Cyfry na centralnym żebrze opony wskazują głębokość głównych rowków w milimetrach. Cyfry znikają wraz z postępującym zużyciem opony.

Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI) pozostaje widoczny tak długo, jak głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Gdy symbol ulegnie starciu, ryzyko aquaplaningu na błocie pośniegowym widocznie wzrasta i kierowca w dbałości o bezpieczeństwo jazdy powinien nabyć nowe opony zimowe.

powiększone bezpieczeństwo i komfort: Pole informacyjne
dodatkowe pola na obszarze informacyjnym ściany bocznej zwiększają bezpieczeństwo i komfort. Podczas wymiany opon można korzystać z tego pola informacyjnego w celu zapisywania korzystnego ciśnienia pompowanych opon, miejsca wykorzystywania, a także momentu obrotowego dokręcenia śrub. Właściwe ciśnienie w oponach pomaga osiągnąć bardziej skrupulatne prowadzenie pojazdu, a także zniżyć ryzyko uszkodzenia opony i koszty paliwa.
eleganckie bezpieczeństwo
Polerowane rowki (polished grooves) wraz z głębokimi rowkami poprzecznymi i układający się w strzałki wzór bieżnika efektywnie usuwają wodę i błoto z powierzchni bieżnika. To produktywne przeciwdziała aquaplaningowi na wodzie i błocie pośniegowym.
certyfikatem osiągów TÜV SÜD
Testy przeprowadzone poprzez TÜV SÜD Product Service GmbH w okresie luty – maj 2018 na zlecenie Nokian Tyres. Wymiar opony: 235/60 R18 107V; samochód testowy: Audi Q5 2.0 TDI, Audi A8 3.0 TDI; miejsce testowania: Papenburg (D), Wachauring (A), Ivalo (FIN), Garching (D), FAKT Motion (D); Nr raportu: 713121973.