chwilowy brak towaru
Nokian WR SUV 4 215/55R18 95H opona terenowa SUV zimowa
etykieta ( C, C, 2)), 72dB )
DOT(4518)
Nowa opona Nokian WR SUV 4 doskonale sprawdza się w każdych warunkach zimowych: korzystnie sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.
Jest również ekonomiczna: opór toczenia jest znacznie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
technika aramidowa chroni oponę przed standardowymi uszkodzeniami ścian bocznych.
Kluczowe mocne strony;
Jaki typ samochodu?
Do pokaźnych i potężnych SUV-ów oraz crossoverów.
Jaki sposób stosowania?
Do jazdy na prędkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast albo po malowniczych alpejskich drogach!
przystępne są kategorie szybkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy wybór opon obejmuje 57 wersji dedykowanych do obręczy od 16 do 21 cali.
Jaki typ klienta?
Klient lubiący dokładne właściwości jezdne i świetną przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.
Kierunkowy wzór bieżnika zapewnia odczucie stabilnej jazdy i bezpieczne parametry pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, udoskonalając parametry jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów typu SUV bezusterkowo reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.
Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika unikatową przyczepność zimą.
Chwytaki śniegowe sprawnie trzymają się powierzchni w trakcie jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, zapewniając wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.
Błoto i woda łatwo i skutecznie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.
bardzo trwała i oporna na przebicia mieszanka ściany bocznej zawiera istotnie mocne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.
Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki temu jest wielokrotnie bardziej wytrzymała na uderzenia i nacisk na felgę.
M+S i 3MPSF
Bieżnik opony zaopatrzony jest w opatentowany poprzez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI) poprawiający bezpieczeństwo jazdy zimą. Cyfry na centralnym żebrze opony wskazują głębokość głównych rowków w milimetrach. Cyfry znikają wraz z postępującym zużyciem opony.
Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI) pozostaje widoczny tak długo, jak głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Gdy symbol ulegnie starciu, ryzyko aquaplaningu na błocie pośniegowym widocznie wzrasta i kierowca w dbałości o bezpieczeństwo jazdy powinien nabyć nowe opony zimowe.
powiększone bezpieczeństwo i komfort: Pole informacyjne