Nokian WR D3 205/55 R16 91 T

cena od 269,90 PLN

oszczędzasz do 40%

Nokian WR D3 205/55 R16 91 T
Szerokość przekroju: 205 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks nośności: 91 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Bez względu na pogodę

  • bezawaryjna przyczepność równocześnie na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczne uniemożliwianie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
  • Niskie opory toczenia, przychylność produktu dla środowiska, ekonomiczna jazda

Nowa opona Nokian WR D3 oferuje fachowe połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym surowcom i progresywnym rozwiązaniom ta przyjazna środowisku opona klasy premium zagwarantuje pierwszorzędną przyczepność i perfekcyjne sterowanie w typowo zmiennych warunkach Europy Centralnej.

Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest potężnym wyborem dla małych i przeciętnej wielkości samochodów rodzinnych i dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.

Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym

Badania wykazały, iż błoto pośniegowe na drodze jest większym zagrożeniem dla kierowców aniżeli lód czy aquaplaning.

Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które dynamicznie uczestniczą w uniemożliwianiu poślizgom na błocie pośniegowym.

Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, iż nowa nowoczesna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) zapewnia jeszcze bardziej wydajne odprowadzanie wody, a także błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu pomiędzy oponą a nawierzchnią, co podciąga bezpieczeństwo jazdy i powoduje zwiększenie limitu szybkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki na dodatek ułatwiają usuwanie wody i błota pośniegowego.

Niższe opory toczenia

Wnikliwie testowane rozwiązania użyte w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 prawidłową stabilność jazdy, a także nieprzeciętną kierowalność. Ponadto, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na poprawę wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.

Aby znaleźć trafny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Nowe rozwiązanie pomaga zniżyć tarcie i stopień generowanego poprzez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję destrukcyjnych substancji do atmosfery.

obszerniejszy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
rewelacyjna jazda zimą osiągalna jest wyłącznie wówczas, gdy opony są w prawidłowym stanie.
Opona Nokian WR A3 posiada Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), dodatkowo wzbogacony o oryginalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.

Ten zastrzeżony przez Nokian Tyres charakterystyczny składnik zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny do czasu, aż głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie pozwala na jej precyzyjną pracę, zniża stopień jej zużycia oraz obniża koszty eksploatacji pojazdu.