Nokian WR D3 195/60 R15 92 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 92
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: B
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Bez względu na pogodę

  • bezawaryjna przyczepność równocześnie na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczne zapobieganie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
  • Niskie opory toczenia, przyjazność towaru dla środowiska, ekonomiczna jazda

Nowa opona Nokian WR D3 oferuje mistrzowskie połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym minimalistyczncom i progresywnym rozwiązaniom ta przychylna środowisku opona klasy premium zagwarantuje pierwszorzędną przyczepność i rewelacyjne sterowanie w zwykle zmiennych warunkach Europy Centralnej.

Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest potężnym wyborem dla niepokaźnych i średniej wielkości samochodów rodzinnych, a także dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.

Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym

Badania wykazały, że błoto pośniegowe na drodze jest większym zagrożeniem dla kierowców niżeli lód czy aquaplaning.

Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które intensywnie uczestniczą w uniemożliwianiu poślizgom na błocie pośniegowym.

Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, iż nowa postępowa budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) gwarantuje jeszcze bardziej skuteczne odprowadzanie wody i błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu pomiędzy oponą a nawierzchnią, co podnosi bezpieczeństwo jazdy, a także powoduje powiększenie limitu szybkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki na dodatek upraszczają likwidowanie wody, a także błota pośniegowego.

Niższe opory toczenia

Wnikliwie testowane rozwiązania użyte w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 dobrą stabilność jazdy oraz perfekcyjną kierowalność. Dodatkowo, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na poprawę wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.

Aby znaleźć słuszny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Nowe rozwiązanie pomaga zniżyć tarcie oraz stopień generowanego przez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję zgubnych substancji do atmosfery.

większy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
nadzwyczajna jazda zimą możliwa jest wyłącznie wówczas, gdy opony są w prawidłowym stanie.
Opona Nokian WR A3 ma Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), w dodatku wzbogacony o niepowtarzalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.

Ten zastrzeżony poprzez Nokian Tyres standardowy składnik zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie umożliwia jej staranną pracę, zmniejsza stopień jej zużycia i ogranicza koszty eksploatacji pojazdu.