Nokian WR D3 175/65 R14 82 T

cena od 163,28 PLN

oszczędzasz do 14%

Nokian WR D3 175/65 R14 82 T
Szerokość przekroju: 175 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R14 |  Indeks nośności: 82 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 71 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Oferty

Opis produktu

Bez względu na pogodę

  • bezawaryjna przyczepność jednocześnie na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczne zapobieganie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
  • Niskie opory toczenia, przyjazność produktu dla środowiska, ekonomiczna jazda

Nowa opona Nokian WR D3 proponuje fachowe połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym surowcom i nowoczesnym rozwiązaniom ta przyjazna środowisku opona klasy premium zagwarantuje pierwszorzędną przyczepność i idealne sterowanie w z zasady zmiennych warunkach Europy Centralnej.

Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest solidnym wyborem dla drobnych i średniej wielkości samochodów rodzinnych i dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.

Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym

Badania wykazały, iż błoto pośniegowe na drodze jest pokaźniejszym zagrożeniem dla kierowców niż lód czy aquaplaning.

Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które intensywnie uczestniczą w zapobieganiu poślizgom na błocie pośniegowym.

Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, iż nowa progresywna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) zagwarantuje jeszcze bardziej efektywne odprowadzanie wody oraz błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu między oponą a nawierzchnią, co unosi bezpieczeństwo jazdy, a także powoduje powiększenie limitu prędkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki także upraszczają usuwanie wody oraz błota pośniegowego.

Niższe opory toczenia

Wnikliwie testowane rozwiązania użyte w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 dobrą stabilność jazdy, a także doskonałą kierowalność. Na dodatek, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na poprawę wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.

Aby znaleźć stosowny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Świeże rozwiązanie pomaga zmniejszyć tarcie, a także stopień generowanego przez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję szkodliwych substancji do atmosfery.

większy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
genialna jazda zimą możliwa jest wyłącznie wówczas, gdy opony są w dobrym stanie.
Opona Nokian WR A3 ma Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), na dodatek wzbogacony o niepowtarzalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.

Ten opatentowany poprzez Nokian Tyres standardowy element zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie zezwala na jej staranną pracę, zmniejsza stopień jej zużycia, a także zmniejsza koszty eksploatacji pojazdu.

Wskaźniki zużycia DSI i WSI

Wskaźnik zużycia DSI (Driving Safety Indicator) i symbol płatka śniegu WSI (Winter Safety Indicator) służą powiększeniu poziomu bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Liczby określają w milimetrach głębokość głównych rowków bieżnika. Poszczególne liczby znikają w zależności od stopnia zużucia opony. Dla bezpiecznej jazdy wymagana jest głębokość bieżnika wynosząca 4-5 mm. Gdy płatek śniegu przestanie być widoczny, wówczas należy wymienić opony na świeże i tym samym zapewnić bezpieczene prowadzenie zimą.