Nokian WR C3 215/65 R15 104 T

cena od 429,59 PLN

oszczędzasz do 1%

Nokian WR C3 215/65 R15 104 T
Szerokość przekroju: 215 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks nośności: 104 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: dostawczy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

Oferty

Opis produktu

Nokian WR C3 215/65R15 C 104/102T opona dostawcza zimowa

etykieta; ( C, E, 2)), 72dB )

Nowa opona zimowa Nokian WR C3 dla samochodów typu van spisuje się bezawaryjnie w czasie europejskiej zimy

Niezwykła przyczepność nowej opony Nokian WR C3 pozwala zapomnieć o niedogodnościach związanych z jazdą zimą. Najnowszy produkt Nokian Tyres może być uniwersalnie używany w pojazdach dostawczych i rodzaju van, oferując bezpieczeństwo, trwałość i pewność w czasie jazdy w mieście, a także po nieutwardzonych drogach w każdym miejscu w Europie. Poza znanym z samochodów osobowych komfortem jazdy oraz wyjątkowo niskim oporom toczenia, ten nowy towar optymalizuje rozszerzające bezpieczeństwo cechy prowadzenia na oblodzonych, zaśnieżonych i mokrych drogach. To parametry wysoko uznane poprzez fachowych kierowców.

pokaźna gama wymiarów opon Nokian WR C3 pozostała dostosowana do współczesnych pojazdów i gwarantuje wszechstronność i wysoką efektywność. Nokian Tyres oferuje gamę 22 artykułów w pełnym zakresie od 14 do 17 cali. Nowa seria towarów wykorzystuje jedną rzeźbę bieżnika jednocześnie dla lżejszych, jak i cięższych pojazdów. Opony Nokian WR C3 trafią do sprzedaży jesienią 2015 roku.

zrównoważone i dokładne

Nowa opona Nokian WR C3 zapewnia dobrą przyczepność przy ekspresowo zmieniającej się zimowej pogodzie w Europie Środkowej. Potężny nowy produkt zachowuje przyczepność i daje poczucie kontroli zarówno na zaśnieżonych, jak i na pokrytych błotem pośniegowym drogach. Funkcje bezpieczeństwa i trwałość nowego towaru pozostały powiększone przy pomocy rzeźby bieżnika dopasowanej do zmiennych warunków zimowych, mieszanki gumy nowej generacji i kilku innowacji konstrukcyjnych.

zrównoważone prowadzenie jest wspierane przez szereg wynalazków, które są bezustannie testowane poprzez tego wynalazcę opon zimowych. Gęstsza siatka lameli pokrywa zadziorną rzeźbę bieżnika kierunkowego. Szersze indywidualne lamele zapewniają tak konieczną powierzchnię przylegania przy zmiennej nawierzchni.

Aby maksymalnie rozszerzyć przyczepność przy wyższych prędkościach i w nieoczekiwanych warunkach, klocki bieżnika na barku zaopatrzono w lamele kieszeniowe, które odprowadzają, a choćby „odpompowują" wodę z powierzchni drogi, zapewniając jednostajną i pewną przyczepność. Te zastrzeżone odciągacze wody szczególnie zwiększają przyczepność na mokrym.

jednakowe żebro centralne i obszar w pobliżu środka symetrycznej rzeźby bieżnika zwiększają stabilność jazdy. W wyniku wielu lat prac badawczych uzyskano bardziej równomierny profil zużycia, zapewniając obszerniejsze bezpieczeństwo w miarę starzenia się opon. Opony zimowe zainstalowane na kołach napędowych najprawdopodobniej najpierw będą ulegać zużyciu w strefie środkowej.

starannie przemyślana i sprawdzona geometria klocków w rzeźbie bieżnika niewiarygodnej opony Nokian WR C3 daje się zaznać po wspaniałym prowadzeniu na nierównych drogach. Staranne prowadzenie pomaga także kierowcy obserwować wszelkie zmiany poziomu przyczepności i w porę na nie reagować.

Specjalna mieszanka gumy zwiększa niepodatność na zużycie

Wytrzymała mieszanka bieżnika pozostała przystosowana do wymagających i zmiennych warunków eksploatacji w samochodach typu van i potrafi bezpiecznie niwelować obfite różnice temperatury, tak specyficzne dla środkowoeuropejskiej zimy. Aby poprawić przyczepność zimą i oporność na zużycie, w mieszance gumy wykorzystano wysoką domieszkę naturalnego kauczuku oraz oleju rzepakowego (canola).

Ta nowa mieszanka gumy pozwala na mocnym oponom Nokian WR C3 uzyskanie unikatowej przyczepności na zaśnieżonych i mokrych drogach, jak też doskonałą odporność na zużycie. Lamele na klockach bieżnika pozostają energiczne bez względu na zmiany poziomu przyczepności i temperatury. Dodatkowo, specjalna mieszanka gumy istotnie obniża zużycie, oszczędzając paliwo.

Dla obszaru stopki opony także opracowano specjalną elastyczną mieszankę gumy, która znakomicie przylega do felgi, powiększając solidność obrzeża podczas dużych obciążeń. Ta innowacja równie produktywnie ogranicza hałas w środku pojazdu.

konkretna kompozycja do wymagających zastosowań

Oprócz rzeźby bieżnika, zrównoważone i ciche zachowanie opony Nokian WR C3 wynika także z jej solidnej konstrukcji. Stanowczo konkretna nowa podwójna stalowa konstrukcja potrafi znieść dynamiczną eksploatację i pewnie przenosić choćby pokaźne obciążenia.

Nowy, bardziej elastyczny drut stalowy użyty do pasów stalowych ulepsza ochronę przed przebiciem. Obniża także opór toczenia, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa. W dodatku, stalowa kompozycja pasa ogranicza nagrzewanie się, ponadto polepszając odporność na zużycie.

Dodatkowy komfort i bezpieczeństwo

Wskaźniki na bieżniku powiększony komfort i bezpieczeństwo. Wskaźnik zużycia bieżnika (DSI), opracowany i opatentowany poprzez firmę Nokian Tyres, podaje za pomocą liczb pozostałą głębokość bieżnika głównych rowków opony. W miarę zużycia opony liczby ulegają starciu. Wskaźnik zużycia bieżnika stanowi dzisiaj standardowy wszelkich opon zimowych Nokian. Symbol śnieżynki (zimowy wskaźnik bezpieczeństwa, WSI) także oznajmia o zimowym bezpieczeństwie opony. Pozostaje widoczny do głębokości rowka wynoszącej cztery milimetry.

W polu informacyjnym na ścianie bocznej opony znajdują się wskaźniki pozycji i ciśnienia. Obszar informacyjny pozwala na zapisanie korzystnego ciśnienia w oponach i ich pozycji podczas zamiany. Bezpieczeństwo pozostało dodatkowo powiększone poprzez dodanie nowej sekcji, w której można zapisać moment dokręcania śrub w felgach aluminiowych.

prawidłowe ciśnienie w oponach jest wyjątkowo ważne w przypadku samochodów użytkowanych do działalności gospodarczej i znacznych obciążeń. Właściwe ciśnienie polepsza poczucie prowadzenia samochodu, gwarantuje solidność konstrukcyjną opony i ogranicza zużycie paliwa.

Nowa opona Nokian WR C3 – spisuje się bezusterkowo
  • Maksymalny komfort i bezpieczeństwo w zimie
  • skrupulatne i zrównoważone prowadzenie
  • wyśmienita solidność, choćby przy obfitych obciążeniach

Główne innowacje:

Odciągacze wody. ulepszona przyczepność na mokrych i oblodzonych powierzchniach. Lamele kieszeniowe odprowadzają, a nawet „odpompowują" wodę z powierzchni drogi, gwarantując stabilną i pewną przyczepność.

Specjalna rzeźba bieżnika. obszerniejsza stabilność jazdy.jednorodne żebro centralne i obszar w pobliżu środka symetrycznej rzeźby bieżnika rozszerzają stabilność jazdy. Precyzyjne prowadzenie. Równomierny profil zużycia.

Mieszanka bieżnika przypasowana do zmiennej pogody. pokaźniejsze bezpieczeństwo, odporność i oszczędność paliwa. Mieszanka zimowa zoptymalizowana pod kątem wymagających zastosowań gwarantuje bezpieczeństwo w szerokim zakresie temperatur i obniża opór toczenia. Mieszanka proponuje nieszablonową przyczepność w zimie, niższe zużycie paliwa i rewelacyjną oporność na zużycie.

Specjalna rozciągliwa mieszanka gumy. Zoptymalizowana solidność.Mieszanka gumy przylega do felgi, zwiększając trwałość obrzeża. Ta innowacja równie sprawnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

solidna stalowa konstrukcja pasa. Stabilność jazdy i wytrzymałość. Oprócz rzeźby bieżnika, stabilne i ciche prowadzenie jest wynikiem konkretnej konstrukcji. Wyjątkowo konkretna podwójna stalowa konstrukcja pasa potrafi pewnie przenosić choćby szerokie obciążenia. Nowy, bardziej elastyczny drut stalowy zastosowany do pasów poprawia odporność konstrukcyjną i pozwala oponie zachować jej bieżące cechy. Ogranicza także opór toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

Gęsta siatka lameli. trafna przyczepność i prowadzenie.zadziorna rzeźba bieżnika jest pokryta gęstszą siatką lameli. Szersze indywidualne lamele zapewniają tak niezbędną powierzchnię przylegania, bardzo na śliskiej nawierzchni.