Nokian WR A4 275/35 R20 102 W

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R20
  • Indeks nośności: 102
  • Indeks prędkości: W
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

szczególnie stabilne i wyważone zachowanie przy dużych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, pokaźniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wysmakowanym wzorze bieżnika ma precyzyjny kształt i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na znakomitą przyczepność i znakomite prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w zróżnicowanych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez solidne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni sprawny przy rozmaitym skręcie kół, powiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, nieprzeciętna niepodatność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która mieści kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", gwarantuje genialną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka udoskonala stabilność w trakcie jazdy i solidność opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia solidność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest nad wyraz oporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zapewnia wyśmienitą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe parametry niezależnie od temperatury i przebiegu. Skrajnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Znakomite prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak bardzo niezbędnej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. sprawna ochrona przed aquaplaningiem. Odkształcona forma bloków bieżnika o profilu rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Wyśmienita odporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. pokaźniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa odporność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, powiększając odporność okolic stopki. Ta innowacja równie efektywnie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają likwidowanie śniegu i błota pośniegowego.