Nokian WR A4 255/40 R19 100 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 255
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks nośności: 100
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

stanowczo jednostajne i wyważone zachowanie przy obfitych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, pokaźniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wykwintnym wzorze bieżnika ma skrupulatny kształt i starannie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na znakomitą przyczepność i rewelacyjne prowadzenie. Niesprężysty bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej, a także dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez konkretne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni efektywny przy rozmaitym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), i pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, świetna wytrzymałość na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która mieści kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zagwarantuje perfekcyjną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka ulepsza stabilność w trakcie jazdy i odporność opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje wytrzymałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest szczególnie niepodatna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zapewnia nadzwyczajną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Znakomite prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i udoskonalają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak niezwykle potrzebnej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one zawsze prawidłową przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. skuteczna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Doskonała niepodatność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. obszerniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem dynamicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa solidność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, rozszerzając odporność okolic stopki. Ta innowacja równie wydajnie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki upraszczają likwidowanie śniegu i błota pośniegowego.