Nokian WR A4 255/35 R18 94 V

cena od 450,00 PLN

Nokian WR A4 255/35 R18 94 V
Szerokość przekroju: 255 |  Wysokość profilu: 35 |  Średnica osadzenia: R18 |  Indeks nośności: 94 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 70 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

bardzo zrównoważone i wyważone zachowanie przy znacznych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, pokaźniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wytwornym wzorze bieżnika ma skrupulatny kształt i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na wspaniałą przyczepność i wspaniałe prowadzenie. Niesprężysty bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i dobranie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w rozmaitych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez potężne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy rozmaitym skręcie kół, powiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, genialna wytrzymałość na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia znakomitą przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka udoskonala stabilność podczas jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia trwałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest szczególnie wytrzymała na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje idealną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe atrybuty niezależnie od temperatury i przebiegu. Skrajnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Wspaniałe prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i poprawiają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak nad wyraz koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one zawsze korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. sprawna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Wspaniała odporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. obszerniejszy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając trwałość okolic stopki. Ta innowacja równie produktywnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają eliminowanie śniegu i błota pośniegowego.