Nokian WR A4 245/50 R18 100 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 245
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 100
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A

nowe opony zimowe Nokian WR A4 zostay zaprojektowane pod ktem zmiennych warunkw cechujcych polsk zim.


świeże sportowe opony Nokian WR A4 oferowane przez najistotniej wysunitego na pnoc producenta trafnie cz doskonae waciwoci jezdne z bezusterkow przyczepnoci zim. Lamelka Functional Performance Siping i mieszanka gumy Performance Traction Silica to wyłącznie podstawa, na ktrej budowane s innowacje wykorzystane w tych niezrwnanych oponach zimowych przeznaczonych do jazdy zim i w szybko zmieniajcych si temperaturach wystpujcych w Polsce. Zapewniaj one doskona stabilno w czasie burz nienych, na bocie poniegowym, w ulewnym deszczu i na spalonym socem asfalcie, ktry zachca do prędkiej jazdy. Inspirowana natur lamela Centipede Siping umieszczona na rodkowym ebrze to innowacja wprowadzona poprzez firm Nokian Tyres zapewniajca zim dodatkow przyczepno. Postrzpione lamele 3D przypominajce stonog wczepiaj si w nawierzchni, maksymalizujc przyczepno na niegu i stabilno prowadzenia.






Pynna, bezproblemowa jazda.


Asymetryczna rzeba bienika wykorzystana w oponach Nokian WR A4 zezwala na dokładne kierowanie i sprawia, e opony lepiej reaguj zarwno na drogach czarnych, jak i pokrytych botem poniegowym. Doskonae prowadzenie i kontrola nad wszystkimi czynnikami wystpujcymi zim s moliwe dziki kilku innowacjom i głównie dziki technologii Functional Performance Siping, ktra sprawia, e kady obszar, kada kostka bienika i kada lamela uyta w stylowej rzebie bienika peni okrelon, zaprojektowan komputerowo rol. Nieelastyczny zewntrzny bark opony, lamela Centipede Siping w czci centralnej i przypasowanie lameli do obszaru opony, ktre jest w peni sprawne rwnie na wewntrznej krawdzi, to czci skadowe pozwalajce oponom Nokian WR A4 toczy si bezpiecznie i wygodnie. Solidny i sztywny zewntrzny bark pozwala zachowa kontrol przy wyszych prdkociach. Bloki bienika o rnych wymiarach pozostaj nieruchome podczas wzrostu prdkoci, poniewa s cile ze sob poczone wypornikami. Blokujce lamele 3D blokw bienika zwikszaj nieelastycznie poprzeczn.




Najwysza przyczepno na niegu – lamela Centipede Siping.


Obszar centralny jest zdominowany poprzez mocne podune ebro, skadajce si z blokw bienika z postrzpionymi lamelami, ktre przypominaj lady pozostawiane przez stonog. Naprzemienny, trjwymiarowy ukad lameli Centipede Siping oferuje najwiksz powierzchni styku i jest w peni efektywny przy rnym skrcie k, zwikszajc przyczepno na niegu (take topniejcym), i pozwala zachowa wiksz kontrol.



Przyczepno jest niezmienna i logiczna. Kierowca moe bez trudu wyczu kiedy nastpi jej utrata, co jest szczeglnie przydatne podczas szybkich manewrw na drogach liskich od niegu i bota poniegowego. Ebro ma take specjalne części konstrukcyjne na kocach blokw ograniczajce moliwo ich ruchu. Pozwala to obniy opr w trakcie toczenia i w rezultacie ograniczy spalanie paliwa i zwikszy wytrzymało na zuycie” – mwi Seppl.



Umieszczone na wewntrznym barku ebra w ksztacie opatek wentylatora wraz z praktycznymi blokami bienika i rowkami w ksztacie naci wydajnie odprowadzaj nieg i boto poniegowe od powierzchni styku. Lamelki ustawione pod rnymi ktami zapewniaj odpowiedni przyczepno wzdun i stosowne przyspieszenie, szczeglnie na niegu. Wielkie rowki wzdune zapewniaj przyczepno boczn. wspaniała przyczepno zim jest jeszcze lepsza dziki bienikowi blokowemu na wewntrznym barku ebra rodkowego. Znajduj si te na nim specjalne komponenty konstrukcyjne i lamelki. Mae bloki bienika s gsto poprzecinane lamelami i rowkami umieszczonymi naprzemiennie po lewej i prawej stronie.