Nokian WR A4 245/45 R17 99 V

cena od 589,00 PLN

oszczędzasz do 8%

Nokian WR A4 245/45 R17 99 V
Szerokość przekroju: 245 |  Wysokość profilu: 45 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks nośności: 99 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy

Oferty

Opis produktu

nowe opony zimowe Nokian WR A4 zostay zaprojektowane pod ktem zmiennych warunkw charakteryzujcych polsk zim.


nowe sportowe opony Nokian WR A4 oferowane przez najmocniej wysunitego na pnoc producenta optymalnie cz doskonae waciwoci jezdne z niezawodn przyczepnoci zim. Lamelka Functional Performance Siping i mieszanka gumy Performance Traction Silica to jedynie podstawa, na ktrej budowane s innowacje wykorzystane w tych niezrwnanych oponach zimowych przeznaczonych do jazdy zim i w prędko zmieniajcych si temperaturach wystpujcych w Polsce. Zapewniaj one doskona stabilno w czasie burz nienych, na bocie poniegowym, w ulewnym deszczu i na spalonym socem asfalcie, ktry zachca do szybkiej jazdy. Inspirowana natur lamela Centipede Siping umieszczona na rodkowym ebrze to innowacja wprowadzona przez firm Nokian Tyres zapewniajca zim dodatkow przyczepno. Postrzpione lamele 3D przypominajce stonog wczepiaj si w nawierzchni, maksymalizujc przyczepno na niegu i stabilno prowadzenia.






Pynna, bezproblemowa jazda.


Asymetryczna rzeba bienika wykorzystana w oponach Nokian WR A4 umożliwia dokładne kierowanie i sprawia, e opony lepiej reaguj zarwno na drogach czarnych, jak i pokrytych botem poniegowym. Doskonae prowadzenie i kontrola nad wszystkimi czynnikami wystpujcymi zim s moliwe dziki kilku innowacjom i typowo dziki technologii Functional Performance Siping, ktra powoduje, e kady obszar, kada kostka bienika i kada lamela uyta w stylowej rzebie bienika peni okrelon, zaprojektowan komputerowo rol. Sztywny zewntrzny bark opony, lamela Centipede Siping w czci centralnej i przypasowanie lameli do obszaru opony, ktre jest w peni sprawne rwnie na wewntrznej krawdzi, to czci skadowe pozwalajce oponom Nokian WR A4 toczy si bezpiecznie i wygodnie. Konkretny i sztywny zewntrzny bark pozwala zachowa kontrol przy wyszych prdkociach. Bloki bienika o rnych rozmiarach pozostaj nieruchome w trakcie wzrostu prdkoci, poniewa s cile ze sob poczone wypornikami. Blokujce lamele 3D blokw bienika zwikszaj niesprężyście poprzeczn.




Najwysza przyczepno na niegu – lamela Centipede Siping.


Obszar centralny jest zdominowany poprzez konkretne podune ebro, skadajce si z blokw bienika z postrzpionymi lamelami, ktre przypominaj lady pozostawiane przez stonog. Naprzemienny, trjwymiarowy ukad lameli Centipede Siping oferuje najwiksz powierzchni styku i jest w peni sprawny przy rnym skrcie k, zwikszajc przyczepno na niegu (take topniejcym), i pozwala zachowa wiksz kontrol.



Przyczepno jest niezmienna i logiczna. Kierowca moe bez trudu wyczu kiedy nastpi jej utrata, co jest szczeglnie przydatne w trakcie szybkich manewrw na drogach liskich od niegu i bota poniegowego. Ebro ma take specjalne elementy konstrukcyjne na kocach blokw ograniczajce moliwo ich ruchu. Pozwala to obniy opr podczas toczenia i w efekcie ograniczy spalanie paliwa i zwikszy oporno na zuycie” – mwi Seppl.



Umieszczone na wewntrznym barku ebra w ksztacie opatek wentylatora wraz z użytecznymi blokami bienika i rowkami w ksztacie naci skutecznie odprowadzaj nieg i boto poniegowe od powierzchni styku. Lamelki ustawione pod rnymi ktami zapewniaj odpowiedni przyczepno wzdun i optymalne przyspieszenie, szczeglnie na niegu. Spore rowki wzdune zapewniaj przyczepno boczn. idealna przyczepno zim jest jeszcze lepsza dziki bienikowi blokowemu na wewntrznym barku ebra rodkowego. Wynajduj si te na nim specjalne części konstrukcyjne i lamelki. Mae bloki bienika s gsto poprzecinane lamelami i rowkami umieszczonymi naprzemiennie po lewej i prawej stronie.